Recepční (part-time)

Praha

Popis pozice

Pro naši společnost působící v oblasti poskytovaní inovativních služeb a řešeni na míru,
hledáme aktivní a sympatickou osobu na zkrácený úvazek na pozici Recepční

Máte pokročilou znalost anglického jazyka a zkušenosti v administrativě?
Máte profesionální vystupování a organizační schopnosti?
V tom případě neváhejte a kontaktujte nás!

Náplň práce:
  • administrativní podpora společnosti
  • objednávání aut, kurýrů, kancelářských potřeb apod.
  • uvádění návštěv
  • komunikace se správcem budovy (opravy, úklid)
  • zodpovědnost za menší samostatné úkoly, překlady, prezentace, tabulky
  • další úkoly dle denní potřeby

Požadujeme:
  • praxe na pozici v administrativě, účetnictví, HR min. 2 roky
  • min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • pokročilá znalost anglického jazyka
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Powerpoint, Outlook, internet)
  • odpovědnost za bezchybný chod recepce

Nabízíme:
  • zázemí stabilní a úspěšné společnosti
  • práce v mladém a přátelském kolektivu
  • odpovídající platové ohodnocení (100 Kč/hod.)
  • poloviční úvazek - cca 20 hodin / týden
  • možnost profesního růstu
  • termín nástupu: ihned
Pozice je vhodná pro studující VŠ.

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis.
Těšíme se na Vaše reakce!

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Jiří Bernat
ID: 1882271  Datum zveřejnění: 29.9.2014  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 100 - 100 Kč/hodina