Asistent/ka ředitele

Olomoucký kraj

Popis pozice

• Organizace a zajištění firemních akcí, promoakcí
• Organizace diáře ředitele (zajišťování hotelů, restaurací, letenek,…)
• Objednávání kancelářských potřeb, přijímání a odesílání pošty
• Vedení, zakládání smluv
• Vedení evidence služebních automobilů (leasingové smlouvy, pohonné hmoty,…)
• Cestovní příkazy, pokladna
• Zajišťování občerstvení pro návštěvy

Profil kandidáta

• Vzdělání ekonomického zaměření
• Velmi dobrá znalost anglického jazyka (ústní i písemný projev) podmínkou!
• Velmi dobrá znalost MS Office, znalost SAP výhodou
• Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka
• Schopnost pracovat pod tlakem, proaktivní přístup k práci, samostatnost, zodpovědnost

Nabízíme

• Místo výkonu práce v Olomouci
• Nástup možný IHNED
• Možnost pracovat ve stabilní firmě s mezinárodní působností
• Moderní pracovní prostředí, příjemný kolektiv
• Zaměstnanecké výhody
• Různorodou a zodpovědnou práci
• Možnost dalšího vzdělávání

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 1986617  Datum zveřejnění: 21.1.2015