Customer Care Representative

Praha, Středočeský kraj

Popis pozice

  • péče o stávající klienty s důrazem na osobní přístup a kvalitu,
  • osobní prezentace (rozšiřování) služeb a produktů společnosti dle potřeb a přání klienta
  • spolupráce s technickým oddělením (instalace, servis a pravidelné kontroly kávovarů)
  • reporting, administrativní činnost, emailová komunikace s klienty

Profil kandidáta

  • zkušenosti a praxe na obdobné pozici min. 3 roky
  • schopnost samostatného jednání a uvažování, zodpovědnost a pečlivost
  • orientace na výsledek
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti, asertivita
  • aktivní řidičský průkaz sk. B
  • výborná znalost práce s PC (MS Office, Internet)
  • příjemný vzhled a vystupování

Nabízíme

  • zázemí zahraniční společnosti
  • příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu
  • služební automobil, telefon a notebook
  • fixní plat + bonusy
  • benefity: stravenky, 5 týdnů dovolené, služební automobil i k soukromým účelům
  • práci na HPP
  • nástup 1.10.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 2156600  Datum zveřejnění: 21.9.2015