Asistentka/ recepční v mezinárodní společnosti

Praha

Popis pozice

– zodpovědnost za celkový chod recepce;
– kontakt (telefonický, písemný, osobní) s obchodními partnery;
– rezervace zasedacích místností;
– kopírování, skenování, úprava dokumentů podle ad hoc zadaní (word, excel, ppt);
– zabezpečování služebních cest – objednávání hotelů, letenek, atd.;
– objednávání kancelářských potřeb a občerstvení;
– zajištění poštovních a kurýrních služeb
– kompletní zabezpečení meetingů (přivítání klienta, občerstvení, zabezpečení projektoru, spuštění videokonferencí, atd.).

Profil kandidáta

– Zkušenost min. 1 rok na podobné pracovní pozici;
– anglický jazyk – aktivně (slovem i písmem);
– znalost z oblasti administrativy (obchodní korespondence);
– uživatelská znalost MS Office (word, excel, powerpoint, Outlook);
– dobré komunikační a organizační schopnosti;
– reprezentativní vzhled s důrazem na /business/ dress code;
– flexibilní osobnost odolná vůči stresu.

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis s fotografií v českém a anglickém jazyce. Budeme se těšit na Vaše reakce.

Nabízíme

  • odpovídající finanční ohodnocení
  • příjemné pracovní prostředí
  • práci na HPP
  • bohatý systém benefitů
  • pracoviště v centru Prahy
  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Jiří Bernat
ID: 2157304  Datum zveřejnění: 26.6.2015