Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka/ recepční v mezinárodní společnosti
Praha
Popis pozice
– zodpovědnost za celkový chod recepce;
– kontakt (telefonický, písemný, osobní) s obchodními partnery;
– rezervace zasedacích místností;
– kopírování, skenování, úprava dokumentů podle ad hoc zadaní (word, excel, ppt);
– zabezpečování služebních cest – objednávání hotelů, letenek, atd.;
– objednávání kancelářských potřeb a občerstvení;
– zajištění poštovních a kurýrních služeb
– kompletní zabezpečení meetingů (přivítání klienta, občerstvení, zabezpečení projektoru, spuštění videokonferencí, atd.).
– kontakt (telefonický, písemný, osobní) s obchodními partnery;
– rezervace zasedacích místností;
– kopírování, skenování, úprava dokumentů podle ad hoc zadaní (word, excel, ppt);
– zabezpečování služebních cest – objednávání hotelů, letenek, atd.;
– objednávání kancelářských potřeb a občerstvení;
– zajištění poštovních a kurýrních služeb
– kompletní zabezpečení meetingů (přivítání klienta, občerstvení, zabezpečení projektoru, spuštění videokonferencí, atd.).
Profil kandidáta
– Zkušenost min. 1 rok na podobné pracovní pozici;
– anglický jazyk – aktivně (slovem i písmem);
– znalost z oblasti administrativy (obchodní korespondence);
– uživatelská znalost MS Office (word, excel, powerpoint, Outlook);
– dobré komunikační a organizační schopnosti;
– reprezentativní vzhled s důrazem na /business/ dress code;
– flexibilní osobnost odolná vůči stresu.
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis s fotografií v českém a anglickém jazyce. Budeme se těšit na Vaše reakce.
– anglický jazyk – aktivně (slovem i písmem);
– znalost z oblasti administrativy (obchodní korespondence);
– uživatelská znalost MS Office (word, excel, powerpoint, Outlook);
– dobré komunikační a organizační schopnosti;
– reprezentativní vzhled s důrazem na /business/ dress code;
– flexibilní osobnost odolná vůči stresu.
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis s fotografií v českém a anglickém jazyce. Budeme se těšit na Vaše reakce.
Nabízíme
- odpovídající finanční ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí
- práci na HPP
- bohatý systém benefitů
- pracoviště v centru Prahy
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Jiří Bernat
Jiří Bernat
ID: 2157304
Datum zveřejnění: 26.6.2015
2015-06-26
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Sekretářka Společnost: ManpowerGroup s.r.o.