Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Key Account Manager
Praha
Popis pozice
Pro našeho významného klienta leadera v oblasti jazykového vzdělávání v České republice hledáme vhodného kandidáta na pozici:
Key Account Manager
Náplň práce:
• péče o stávající klíčové klienty
• zajišťování průběhu jazykových kurzů – osobní, emailová a telefonická komunikace s klienty, studenty a lektory
• podílení se na strategii obchodního týmu
• speciální produktové a interní projekty
Požadujeme:
• min. 3 roky pracovních zkušeností v oblasti obchodu nebo péče o zákazníky
• profesionální přístup, pečlivost a orientaci na zákazníka
• komunikační dovednosti na vysoké úrovni
• výborné organizační schopnosti, proaktivní přístup
• vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
• angličtina na úrovni B2
• uživatelská znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
Nabízíme:
• motivující finanční ohodnocení
• provize ze stávajících zákazníků; bonusy různého typu
• atraktivní balíček firemních benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, cafeterie, home office, plně flexibilní pracovní doba, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti aj.)
• systematický rozvoj znalostí a dovedností, obsáhlý obchodní vzdělávací cyklus
• aktivní využití angličtiny a dalších jazykových znalostí
• možnost osobního a profesního růstu
• profesionální přístup a podporu
• prostředí moderní, úspěšné a stabilní firmy s dobře nastavenými interními procesy a s vedoucím postavením na trhu
• příležitost ke spolupráci se zajímavými klienty a podílet se na projektech napříč firmou
• práci v mladém dynamickém a přátelském týmu
• příjemné zázemí, společenské a sportovní akce, dobrou dopravní dostupnost
• dlouhodobou spolupráci
Key Account Manager
Náplň práce:
• péče o stávající klíčové klienty
• zajišťování průběhu jazykových kurzů – osobní, emailová a telefonická komunikace s klienty, studenty a lektory
• podílení se na strategii obchodního týmu
• speciální produktové a interní projekty
Požadujeme:
• min. 3 roky pracovních zkušeností v oblasti obchodu nebo péče o zákazníky
• profesionální přístup, pečlivost a orientaci na zákazníka
• komunikační dovednosti na vysoké úrovni
• výborné organizační schopnosti, proaktivní přístup
• vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
• angličtina na úrovni B2
• uživatelská znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
Nabízíme:
• motivující finanční ohodnocení
• provize ze stávajících zákazníků; bonusy různého typu
• atraktivní balíček firemních benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, cafeterie, home office, plně flexibilní pracovní doba, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti aj.)
• systematický rozvoj znalostí a dovedností, obsáhlý obchodní vzdělávací cyklus
• aktivní využití angličtiny a dalších jazykových znalostí
• možnost osobního a profesního růstu
• profesionální přístup a podporu
• prostředí moderní, úspěšné a stabilní firmy s dobře nastavenými interními procesy a s vedoucím postavením na trhu
• příležitost ke spolupráci se zajímavými klienty a podílet se na projektech napříč firmou
• práci v mladém dynamickém a přátelském týmu
• příjemné zázemí, společenské a sportovní akce, dobrou dopravní dostupnost
• dlouhodobou spolupráci
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Jiří Bernat
Jiří Bernat
ID: 2508880
Datum zveřejnění: 8.4.2016
2016-04-08
lokalita: Praha Pozice: Account manager, Key account manager, Obchodní manažer Společnost: ManpowerGroup s.r.o.