Office manager s AJ, nástup ihned

Praha

Popis pozice

  • asistence top managementu
  • zajištění pracovních cest kolegů (rezervace hotelů, letenek atd.)
  • organizační zajištění chodu kanceláře (objednávání telefonů, kancelářského vybavení...)
  • spolupráce na organizaci firemních akcí
  • podílení se na agendě spojené s nástupem nových zaměstnanců
  • správa firemních smluv, report

Profil kandidáta

  • min. SŠ vzdělání
  • znalost angličtiny na úrovni min. B2, využití telefonicky, emailem
  • min. 2 roky praxe na obdobné pozici
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • aktivitu, pozitivní přístup, ochotu, samostatnost a odpovědnost
  • ŘP skupiny B

Nabízíme

  • různorodou, odpovědnou a samostatnou práci v rodinné atmosféře firmy
  • přátelský a podporující tým kolegů
  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • odpovídající platové ohodnocení
  • firemní benefity
  • možnost dalšího vzdělávání
  • místo pracoviště: Praha 4

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 2547156  Datum zveřejnění: 4.5.2016