Back office s AJ pro mezinárodní společnost

Pardubický kraj

Popis pozice

Vaším úkolem bude správa faktur a dodacích listů.
Dále budete mít na starost správu hotovostních a bezhotovostních plateb.
Budete zajišťovat zákaznický servis pro obchodní tým.
Veškerá správa dat probíhá v systému SAP.

Profil kandidáta

Chceme minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, s ekonomickým zaměřením.
Požadujeme zkušenosti v oblasti administrativy, dále zkušenosti se správou bankovních účtů.
Určitě musíte znát MS Office, uvítáme pokud budete znát i SAP.
Spoustu času budete komunikovat v angličtině, takže potřebujeme minimálně úroveň B2.
Měl byste být komunikativní, určitě mít týmového ducha, aby se na Vás mohli ostatní spolehnout.

Nabízíme

Stanete se součástí mezinárodní stabilní společnosti.
Práce v příjemné prostředí a kolektivu je samozřejmostí.
Nabízíme motivující finanční ohodnocení a smlouvu na dobu neurčitou.
Samozřejmostí je i řada firemních benefitů, např. k odpočinku budete mít týden dovolené navíc, dále dostanete příspěvek na stravenky a řadu dalších výhod.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 2621587  Datum zveřejnění: 25.7.2016