Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista/tka administrativy a logistiky - Chrudimsko
Středočeský kraj
Popis pozice
Pro našeho klienta, nadnárodní společnost působící v oblasti stavebnictví, hledáme kandidáty/tky na pozice:
Specialista/tka administrativy a logistiky - Chrudimsko
Máte SŠ vzdělání?
Hledáte pracovní uplatnění v oblasti administrativy či logistiky?
Hovoříte anglickým jazykem?
Výborně, máme pro Vás zajímavou pracovní příležitost na různých pozicích administrativního či logistického charakteru.
Nabízíte dobré komunikativní a organizační schopnosti? Máte smysl pro detail, nabízíte samostatnost, pečlivost a jste týmový hráč?
Právě pro Vás máme tuto pracovní nabídku s možností aktivního využití anglického jazyka.
Náplň práce:
Zajištění administrativního chodu kanceláře
Správa vozového parku, kontrola dat a zpracování reportů
Administrativní činnost a komunikace s nákladní dopravou
Práce v systému SAP
Specialista/tka administrativy a logistiky - Chrudimsko
Máte SŠ vzdělání?
Hledáte pracovní uplatnění v oblasti administrativy či logistiky?
Hovoříte anglickým jazykem?
Výborně, máme pro Vás zajímavou pracovní příležitost na různých pozicích administrativního či logistického charakteru.
Nabízíte dobré komunikativní a organizační schopnosti? Máte smysl pro detail, nabízíte samostatnost, pečlivost a jste týmový hráč?
Právě pro Vás máme tuto pracovní nabídku s možností aktivního využití anglického jazyka.
Náplň práce:
Zajištění administrativního chodu kanceláře
Správa vozového parku, kontrola dat a zpracování reportů
Administrativní činnost a komunikace s nákladní dopravou
Práce v systému SAP
Profil kandidáta
Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání
Pracovní zkušenosti na administrativním oddělení pro přepravu, dopravu či praxi v oddělení financí
Znalost AJ - schopnost se domluvit, komunikativní znalost
Výhodou znalost systému SAP
Odolnost vůči stresu, schopnost aktivně řešit problémy, rychlé jednání a proaktivní přístup směrem zákazníkovi
SŠ/VŠ vzdělání
Pracovní zkušenosti na administrativním oddělení pro přepravu, dopravu či praxi v oddělení financí
Znalost AJ - schopnost se domluvit, komunikativní znalost
Výhodou znalost systému SAP
Odolnost vůči stresu, schopnost aktivně řešit problémy, rychlé jednání a proaktivní přístup směrem zákazníkovi
Nabízíme
Nabízíme:
Samostatnou pracovní pozici s možností využití anglického jazyka
Zázemí silné společnosti a perspektivní zaměstnání
Moderní pracovní prostředí a práci v dynamickém týmu
Zajímavé pracovní podmínky a pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Další zaměstnanecké benefity - týden dovolené navíc, závodní stravování
Nástup: dle dohody, srpen/září 2016
Místo pracoviště: okres Chrudim (Ideálně lokalita pro region a okolí - Kutná Hora, Čáslav, Žleby a Třemošnice)
Samostatnou pracovní pozici s možností využití anglického jazyka
Zázemí silné společnosti a perspektivní zaměstnání
Moderní pracovní prostředí a práci v dynamickém týmu
Zajímavé pracovní podmínky a pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Další zaměstnanecké benefity - týden dovolené navíc, závodní stravování
Nástup: dle dohody, srpen/září 2016
Místo pracoviště: okres Chrudim (Ideálně lokalita pro region a okolí - Kutná Hora, Čáslav, Žleby a Třemošnice)
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Jiří Bernat
Jiří Bernat
ID: 2623061
Datum zveřejnění: 27.6.2016
2016-06-27
lokalita: Středočeský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohoda