Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativa, fakturace s AJ
Okres Chrudim
Popis pozice
Co si představíte pod ideálním zaměstnáním?
Je to administrativní práce? Základy účetnictví? Zákaznický servis?
Ano? Skvělé!
Vaší náplní práce totiž bude práce s fakturami (jejich příprava a zpracování), budete také odsouhlasovat platby klientům, spravovat data v informačním systému SAP.
Budete komunikovat v angličtině, ať se dalšími odděleními společnosti nebo přímo se zákazníky.
Pokud se orientujete také v logistice, nebudeme Vás nutit od oboru odcházet. Budete moci spravovat účetní výkazy pro autodopravce, komunikovat s nákladní dopravou, řešit pohledávky autodopravců a spravovat jejich účty.
Nebo se můžete starat o vozový park a mít dohled nad veškerými údaji o vozidlech (STK, zdanění), zapisovat stížnosti a zpracovávat administrativní záležitosti.
Náplň práce se bude odvíjet dle Vašeho zaměření a zkušeností. Pokud si troufnete, a budete vše znát, můžete se stát team leaderem!
PROFIL KANDIDÁTA
Striktní požadavky nemáme, důležité je, aby Vás práce bavila.
Abyste tuto práci ale zvládali, musíte mít komunikativní znalost AJ - komunikovat budete na denní bázi (ústně, písemně). Při prozkoušení Vás čeká malý testík.
Předpokládáme SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru, u logistiky dopravního směru).
Protože bude náplň práce rozmanitá, určitě se Vám budou hodit zkušenosti z administrativy, zákaznického servisu či jednoduchého účetnictví.
Denně budete pracovat s informačním systémem, proto je nutné umět pracovat na PC, znalost SAPu je výhodou.
Je to administrativní práce? Základy účetnictví? Zákaznický servis?
Ano? Skvělé!
Vaší náplní práce totiž bude práce s fakturami (jejich příprava a zpracování), budete také odsouhlasovat platby klientům, spravovat data v informačním systému SAP.
Budete komunikovat v angličtině, ať se dalšími odděleními společnosti nebo přímo se zákazníky.
Pokud se orientujete také v logistice, nebudeme Vás nutit od oboru odcházet. Budete moci spravovat účetní výkazy pro autodopravce, komunikovat s nákladní dopravou, řešit pohledávky autodopravců a spravovat jejich účty.
Nebo se můžete starat o vozový park a mít dohled nad veškerými údaji o vozidlech (STK, zdanění), zapisovat stížnosti a zpracovávat administrativní záležitosti.
Náplň práce se bude odvíjet dle Vašeho zaměření a zkušeností. Pokud si troufnete, a budete vše znát, můžete se stát team leaderem!
PROFIL KANDIDÁTA
Striktní požadavky nemáme, důležité je, aby Vás práce bavila.
Abyste tuto práci ale zvládali, musíte mít komunikativní znalost AJ - komunikovat budete na denní bázi (ústně, písemně). Při prozkoušení Vás čeká malý testík.
Předpokládáme SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru, u logistiky dopravního směru).
Protože bude náplň práce rozmanitá, určitě se Vám budou hodit zkušenosti z administrativy, zákaznického servisu či jednoduchého účetnictví.
Denně budete pracovat s informačním systémem, proto je nutné umět pracovat na PC, znalost SAPu je výhodou.
Nabízíme
Proč Vás tato práce bude bavit?
Protože budete pracovat v mezinárodní společnosti, které Vám umožní zlepšování svých dovedností (především AJ).
Hledáme kandidáty, kteří hledají dlouhodobé uplatnění, proto budete mít smlouvu na dobu neurčitou.
Čeká Vás zajímavé ohodnocení v závislosti na Vašich zkušenostech! K tomu budete mít 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování apod.
Denně budete docházet do moderního a přátelského pracovního prostředí na Pardubicku, kde všichni budete na stejné lodi.
Protože budete pracovat v mezinárodní společnosti, které Vám umožní zlepšování svých dovedností (především AJ).
Hledáme kandidáty, kteří hledají dlouhodobé uplatnění, proto budete mít smlouvu na dobu neurčitou.
Čeká Vás zajímavé ohodnocení v závislosti na Vašich zkušenostech! K tomu budete mít 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování apod.
Denně budete docházet do moderního a přátelského pracovního prostředí na Pardubicku, kde všichni budete na stejné lodi.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 2642059
Datum zveřejnění: 13.8.2016
2016-08-13
lokalita: Okres Chrudim Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb Společnost: ManpowerGroup s.r.o.