Obchodní referent

Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Hlavní město Praha, Praha
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vaším stěžejním úkolem bude aktivní spolupráce s obchodními zástupci při vyřizování požadavků zákazníků – vyřizování poptávek, vytváření nabídek a realizace objednávek, zajišťování speciální dopravy, přípravy podkladů pro jednání se zákazníkem.
Denně budete komunikovat také v angličtině s mezinárodními výrobními závody společnosti a ostatními odděleními ve firmě. Budete úzce spolupracovat s dodavateli (transportními společnostmi)
Intenzivně budete používat interní informační systémy pro zadávání a sledování stavu objednávek, aktivit a obchodních příležitostí se zákazníky.
Součástí Vaší práce bude také řešení reklamací a pohledávek u zákazníků a s tím spojená administrativa.

Jiné výhody

Mobilní telefon, nadstandardní lékařská péče, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Dokážeme Vám nabídnout zázemí silné úspěšné společnosti s více než 95-ti letou tradicí na českém průmyslovém trhu a práci v hezkém prostředí přátelského kolektivu, která vás bude bavit. Když máte potenciál, umožníme Vám růst.
Kromě odpovídajícího finančního ohodnocení máme pro svoje lidi i pěknou hromádku benefitů – od nadstandartní lékařské péče a sick days, přes jazykové vzdělávání a mobilní telefon a notebook. Určitě Vám přijdou vhod stravenky a roční kupon MHD. Také Vás za dobrou práci necháme odpočívat až 5 týdnů v roce. Pokud bude potřeba umožníme Vám občas pracovat z domova, nebo si přizpůsobit pracovní dobu.
Líbilo by se Vám pro nás pracovat? Nastoupit můžete ihned!

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Potřebujeme, abyste měli aspoň středoškolské vzdělání s maturitou a praxi na podobné pozici alespoň 3 roky.

Velmi důležitá je pro nás osobnost – týmový hráč, s obchodním myšlením, který umí samostatně řešit problémy a určovat si priority. Samozřejmostí jsou pro nás výborné komunikační a prezentační dovednosti spojené s velmi dobrými organizačními schopnostmi.

Aby Vaše práce dávala smyl a přinášela očekávaný výsledek potřebujeme abyste měli analytické dovednosti - schopnost interpretovat data, třídit a vyhledávat a také iniciativní přístup a chuť naučit se novým věcem. Jako v každé obchodní společnosti je velmi důležitá orientace na zákazníka a servis na vysoké úrovni.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Víte, co je pro Manpower ve světě práce nejdůležitější? Lidé jako Vy!

Staráme se o ně a víme, jak je práce v životě každého důležitá.

Potřebujete poradit? Podělíme se s Vámi o naše znalosti a zkušenosti a poradíme Vám, co je a bude aktuální v současném světě práce.

Hledáte jedničku v oblasti personálních služeb?
Manpower je světovým lídrem v oblasti lidských zdrojů. Naší klíčovou hodnotou je inovace vedoucí k dlouhodobému rozvoji ve světě práce.

Už víte, co budete dělat?

Hlavní oblast působení společnosti

Zprostředkování práce a personální poradenství

Informace o náboru

Máme pro Vás zajímavou a samostatnou práci v oddělení zákaznického centra, kde budete v denním kontaktu se zákazníky a úzce spolupracovat s obchodními zástupci. Jedná se o klíčovou pozici zajišťující podporu obchodních činností a spokojenost firemních zákazníků.

Adresa společnosti

Manpower
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha 1
http://www.manpower.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Martina Knoblochová
E-mail: poslat životopis
Poslat společnosti životopis
ID: 2731999   Datum zveřejnění: 21.9.2016