Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Store manager
Praha
Popis pozice
Jste zkušený/á ve vedení lidí a máte blízko k retailu? Pak Vás bude zajímat naše nabídka pozice Store Managera pro otevírající se pobočku našeho klienta, jehož oblast působení je sladce lahodná….
Jaká Vás čeká zodpovědnost?
•personální záležitosti pobočky – nábor nových zaměstnanců, plánování směn, motivace zaměstnanců, vedení a řízení týmu (cca 2 – 6 zaměstnanců), adaptace nově příchozích spolupracovníků a rozvíjení stávajících
•provozní agenda – kompletní zodpovědnost za provoz pobočky, obsluha pokladny, příjem a výdej zboží, příprava a provádění inventur, optimalizace stavu zboží na prodejně, pravidelné zajištění kontroly kvality a čerstvosti zboží
•prodej a zákaznický servis – poradenství a aktivní prodej se zaměřením na potřeby zákazníky, prezentace zboží na prodejně
•administrativní úkony spojené s provozem pobočky
Co Vám nesmí chybět?
•min. SŠ vzdělání
•alespoň komunikativní znalost anglického jazyka (B1/B2) – občasná komunikace se zahraničními klienty
•min. 2 roky zkušeností s vedením, motivací a tréninkem lidí, výhodou je zkušenost z retailu
•reprezentativní vzhled, profesionální vystupování, výborné komunikační schopnosti
•vysoké pracovní nasazení a ochota k fyzické práci
•kreativita a cit pro estetiku
•časovou flexibilitu, aktivní přístup k práci
Co Vám nabízíme?
•práci na HPP ve stabilní a úspěšné společnosti
•velice příjemné a luxusní pracovní prostředí
•mladý dynamický tým spolupracovníků
•pestrou pracovní náplň, možnost seberealizace
•zajímavé a motivační finanční ohodnocení
•možnost kariérního růstu
•smlouvu na dobu neurčitou
•firemní benefity
•mobilní telefon, notebook
Jaká Vás čeká zodpovědnost?
•personální záležitosti pobočky – nábor nových zaměstnanců, plánování směn, motivace zaměstnanců, vedení a řízení týmu (cca 2 – 6 zaměstnanců), adaptace nově příchozích spolupracovníků a rozvíjení stávajících
•provozní agenda – kompletní zodpovědnost za provoz pobočky, obsluha pokladny, příjem a výdej zboží, příprava a provádění inventur, optimalizace stavu zboží na prodejně, pravidelné zajištění kontroly kvality a čerstvosti zboží
•prodej a zákaznický servis – poradenství a aktivní prodej se zaměřením na potřeby zákazníky, prezentace zboží na prodejně
•administrativní úkony spojené s provozem pobočky
Co Vám nesmí chybět?
•min. SŠ vzdělání
•alespoň komunikativní znalost anglického jazyka (B1/B2) – občasná komunikace se zahraničními klienty
•min. 2 roky zkušeností s vedením, motivací a tréninkem lidí, výhodou je zkušenost z retailu
•reprezentativní vzhled, profesionální vystupování, výborné komunikační schopnosti
•vysoké pracovní nasazení a ochota k fyzické práci
•kreativita a cit pro estetiku
•časovou flexibilitu, aktivní přístup k práci
Co Vám nabízíme?
•práci na HPP ve stabilní a úspěšné společnosti
•velice příjemné a luxusní pracovní prostředí
•mladý dynamický tým spolupracovníků
•pestrou pracovní náplň, možnost seberealizace
•zajímavé a motivační finanční ohodnocení
•možnost kariérního růstu
•smlouvu na dobu neurčitou
•firemní benefity
•mobilní telefon, notebook
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Jiří Bernat
Jiří Bernat
ID: 2872094
Datum zveřejnění: 3.1.2017
2017-01-03
lokalita: Praha Pozice: Vedoucí prodejny/provozu, Vedoucí úseku prodejny Společnost: ManpowerGroup s.r.o.