Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Client Service Analyst/ CRM systém/ s AJ
Praha
Popis pozice
- Péče o klienty: identifikace a analýza potřeb klientů, následná prezentace doporučených řešení
- Hledání prodejních příležitostí nových modulů CRM a dalších doplňkových služeb stávajícím klientům
- Zodpovědnost za plnění budgetu u svěřeného portfolia svých klientů
- Školení nových uživatelů CRM systému
- Příprava fakturačních podkladů a zodpovědnost za vedení smluv, reporting
- Možnost spolupráce na mezin. projektech (Adriatický region)
Profil kandidáta
- Pokročilé znalosti MS Office – Excel (kontingenční tabulky, základy makra) a MS Powerpoint, Access, SQL výhodou
- Analytické a logické myšlení
- Pracovní zkušenosti v oblasti podporyy zákazníků, podílení se na vývoji CRM systému
- Výborné interpersonální a komunikační dovednosti, prezentační a prodejní dovednosti
- Komunikativní znalost anglického jazyka
Nabízíme
- Zázemí mezinárodní společnosti, zaškolení a rozvoj kariéry s možností dalšího vzdělávání
- HPP, po jednom roku smlouva dobu neurčitou, příp. dohoda
- 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100 Kč, penzijní připojištění, roční bonusy, 3 sick days, jazykové kurzy, služební mobil
- Flexibilní pracovní doba (pevná část prac. dne mezi 9-15 hod)
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
Mária Matisková
ID: 2877345
Datum zveřejnění: 2.5.2017
2017-05-02
lokalita: Praha Pozice: Account manager, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35 - 40 000 Kč