Client Service Analyst/ CRM systém/ s AJ

Praha

Popis pozice

  • Péče o klienty: identifikace a analýza potřeb klientů, následná prezentace doporučených řešení
  • Hledání prodejních příležitostí nových modulů CRM a dalších doplňkových služeb stávajícím klientům
  • Zodpovědnost za plnění budgetu u svěřeného portfolia svých klientů
  • Školení nových uživatelů CRM systému
  • Příprava fakturačních podkladů a zodpovědnost za vedení smluv, reporting
  • Možnost spolupráce na mezin. projektech (Adriatický region)

Profil kandidáta

  • Pokročilé znalosti MS Office – Excel (kontingenční tabulky, základy makra) a MS Powerpoint, Access, SQL výhodou
  • Analytické a logické myšlení
  • Pracovní zkušenosti v oblasti podporyy zákazníků, podílení se na vývoji CRM systému
  • Výborné interpersonální a komunikační dovednosti, prezentační a prodejní dovednosti
  • Komunikativní znalost anglického jazyka

Nabízíme

  • Zázemí mezinárodní společnosti, zaškolení a rozvoj kariéry s možností dalšího vzdělávání
  • HPP, po jednom roku smlouva dobu neurčitou, příp. dohoda
  • 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100 Kč, penzijní připojištění, roční bonusy, 3 sick days, jazykové kurzy, služební mobil
  • Flexibilní pracovní doba (pevná část prac. dne mezi 9-15 hod)

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 2877345  Datum zveřejnění: 2.5.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35 - 40 000 Kč