Customer Service Support Specialist

Praha, Hlavní město Praha

Popis pozice

Staňte se i VY součástí silné nadnárodní společnosti a pojďte pracovat k nám! Jsme jednou z největších elektronických firem na světě a na trhu působíme již více než 120 let.

Co bude hlavní náplní vaší práce?

• Vytváření a správa zákaznické dokumentace a záznamů instalované bázi
• Odpovídání na telefonické hovory zákazníků a registrace požadavků v interním systému
• Úzká spolupráce a komunikace s manažery a řešení operativních problémů týkajících se servisních zásahů v zájmu zachování vysokého standardu služeb a spokojenosti zákazníka
• Podpora servisních techniků v jejich denní činnosti
• Zpracování statistických dat a příprava reportů pro management
• Příprava cenových NABÍDEK na služby třetích stran, koordinace servisních majetek třetích stran
• Správa a administrace kalibračních záznamů servisních nástrojů

Profil kandidáta

o od Vás požadujeme?

• Min. středoškolské vzdělání
• Zkušenost v zákaznickém servisu je velkou výhodou
• Komunikativní znalost angličtiny (min.B2)
• Pokročilejší znalost práce na PC, MS Office
• Odolnost vůči stresu a dobré organizační schopnosti
• Schopnost komunikace a spolupráce v rámci týmu, komunikační schopnosti směrem k zákazníkům

Nabízíme

Co nabízíme?

• Zajímavé platové ohodnocení (fixní plat + bonus)
• 5 týdnů dovolené
• Stravenky
• Roční bonusy
• Home office
• Zaměstnání u silné a stabilní nadnárodní společnosti
• Příjemný a stabilní kolektiv
• Důkladně zaškolení

Zaujala tě tato nabídka a máš co hledáme? Tak neváhej a přihlas se ještě dnes!

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 2881817  Datum zveřejnění: 9.1.2017