Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Support Specialist
Praha, Hlavní město Praha
Popis pozice
Staňte se i VY součástí silné nadnárodní společnosti a pojďte pracovat k nám! Jsme jednou z největších elektronických firem na světě a na trhu působíme již více než 120 let.
Co bude hlavní náplní vaší práce?
• Vytváření a správa zákaznické dokumentace a záznamů instalované bázi
• Odpovídání na telefonické hovory zákazníků a registrace požadavků v interním systému
• Úzká spolupráce a komunikace s manažery a řešení operativních problémů týkajících se servisních zásahů v zájmu zachování vysokého standardu služeb a spokojenosti zákazníka
• Podpora servisních techniků v jejich denní činnosti
• Zpracování statistických dat a příprava reportů pro management
• Příprava cenových NABÍDEK na služby třetích stran, koordinace servisních majetek třetích stran
• Správa a administrace kalibračních záznamů servisních nástrojů
Co bude hlavní náplní vaší práce?
• Vytváření a správa zákaznické dokumentace a záznamů instalované bázi
• Odpovídání na telefonické hovory zákazníků a registrace požadavků v interním systému
• Úzká spolupráce a komunikace s manažery a řešení operativních problémů týkajících se servisních zásahů v zájmu zachování vysokého standardu služeb a spokojenosti zákazníka
• Podpora servisních techniků v jejich denní činnosti
• Zpracování statistických dat a příprava reportů pro management
• Příprava cenových NABÍDEK na služby třetích stran, koordinace servisních majetek třetích stran
• Správa a administrace kalibračních záznamů servisních nástrojů
Profil kandidáta
o od Vás požadujeme?
• Min. středoškolské vzdělání
• Zkušenost v zákaznickém servisu je velkou výhodou
• Komunikativní znalost angličtiny (min.B2)
• Pokročilejší znalost práce na PC, MS Office
• Odolnost vůči stresu a dobré organizační schopnosti
• Schopnost komunikace a spolupráce v rámci týmu, komunikační schopnosti směrem k zákazníkům
• Min. středoškolské vzdělání
• Zkušenost v zákaznickém servisu je velkou výhodou
• Komunikativní znalost angličtiny (min.B2)
• Pokročilejší znalost práce na PC, MS Office
• Odolnost vůči stresu a dobré organizační schopnosti
• Schopnost komunikace a spolupráce v rámci týmu, komunikační schopnosti směrem k zákazníkům
Nabízíme
Co nabízíme?
• Zajímavé platové ohodnocení (fixní plat + bonus)
• 5 týdnů dovolené
• Stravenky
• Roční bonusy
• Home office
• Zaměstnání u silné a stabilní nadnárodní společnosti
• Příjemný a stabilní kolektiv
• Důkladně zaškolení
Zaujala tě tato nabídka a máš co hledáme? Tak neváhej a přihlas se ještě dnes!
• Zajímavé platové ohodnocení (fixní plat + bonus)
• 5 týdnů dovolené
• Stravenky
• Roční bonusy
• Home office
• Zaměstnání u silné a stabilní nadnárodní společnosti
• Příjemný a stabilní kolektiv
• Důkladně zaškolení
Zaujala tě tato nabídka a máš co hledáme? Tak neváhej a přihlas se ještě dnes!
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 2881817
Datum zveřejnění: 9.1.2017
2017-01-09
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Společnost: ManpowerGroup s.r.o.