Asistentka vedení, příležitost pro absolventy VŠ, nástup ihned

Praha

Popis pozice

  • administrativní podpora manažmentu, kompletní vedení agendy, reporting a práce s citlivými daty
  • spolupráce s HR oddělením – poskytování zpětné vazby, organizování procesů, komunikace s dodavateli
  • spolupráce s obchodním oddělením – příprava obchodní dokumentace
  • administrativa smluv, skartace, archivace dokumentů
  • organizační činnost, koordinace skupiny zaměstnanců

Profil kandidáta

Na úspěšné zvládnutí této agendy budete potřebovat:

  • znalost MS Office – Excel, Word, PowerPoint, které budeš využívat denně
  • VŠ vzdělání (min. Bc. stupeň), ideálně administrativa/ ekonomie nebo zkušenost na podobné pozici aspoň 1 rok
  • výbornou znalost českého jazyka
  • reprezentativní vystupování, výborné komunikační dovednosti a chuť učit se nové věci

Nabízíme

Můžete se těšit na:
  • HPP, po prvním roce smlouvu na dobu neurčitou
  • možnost odstartovat svoji kariéru ve financích/ bankovnictví
  • získání zkušeností ve finančním sektoru a možnost kariérního růstu
  • stravenky, 2 dny zdravotního volna, 2 dny náhradního volna
  • standardní pracovní doba pondělí až pátek (mezi 8:00 – 17:00)
  • výborná lokalita v centru města
  • nástup možný ihned

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 2897987  Datum zveřejnění: 18.1.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou