Asistentka s Aj (nástup ihned)

Okres Hradec Králové

Popis pozice

Vaší náplní práce bude vyřizování objednávek od klientů. Budete komunikovat se zahraniční centrálou. Dále budete mít na starosti dotazy klientů ohledně sortimentu společnosti. Čekají Vás jednoduché analýzy v excelu. Dále budete podporou pro marketing, budete objednávat kancelářské vybavení nebo vizitky. Těšíme se na Vás.

Profil kandidáta

  • hledáme proaktivního, komunikativního člověka, který je odolný vůči stresu
  • spolehlivého organizačně schopného
  • praxe na obdobné pozici

Nabízíme

  • ohodnoceni budete dle toho kolik zkušeností máte za sebou
  • pravidelné finanční prémie
  • pracovní doba od 8:00-16:00 bez přesčasů
  • 3 sick days
  • vybavená kuchyňka jenom pro Vás

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Tereza Břetenářová
ID: 2907916  Datum zveřejnění: 23.2.2017