Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka s Aj (nástup ihned)
Okres Hradec Králové
Popis pozice
Vaší náplní práce bude vyřizování objednávek od klientů. Budete komunikovat se zahraniční centrálou. Dále budete mít na starosti dotazy klientů ohledně sortimentu společnosti. Čekají Vás jednoduché analýzy v excelu. Dále budete podporou pro marketing, budete objednávat kancelářské vybavení nebo vizitky. Těšíme se na Vás.
Profil kandidáta
- hledáme proaktivního, komunikativního člověka, který je odolný vůči stresu
- spolehlivého organizačně schopného
- praxe na obdobné pozici
Nabízíme
- ohodnoceni budete dle toho kolik zkušeností máte za sebou
- pravidelné finanční prémie
- pracovní doba od 8:00-16:00 bez přesčasů
- 3 sick days
- vybavená kuchyňka jenom pro Vás
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Tereza Břetenářová
Tereza Břetenářová
ID: 2907916
Datum zveřejnění: 23.2.2017
2017-02-23
lokalita: Okres Hradec Králové Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: ManpowerGroup s.r.o.