Back office s AJ, Modletice, nástup ihned

Modletice, Praha, Středočeský kraj

Popis pozice

Co budeš dělat?
  • Pečovat o zákazníky z České a Slovenské republiky
  • Připravovat smluvní dokumentace, stanovovat ceny, komunikovat napříč společnosti (např. s dealerem, s externím pojišťovacím makléřem atd.)
  • Připravovat podklady pro fakturaci a reporting
  • Zodpovídat za agendu technických průkazů, koordinovat průběh pojistných událostí

Profil kandidáta

Na výkon této agendy budeš potřebovat:
  • Vynikající znalost českého jazyka slovem i písmem kvůli komunikaci ve zákazníky
  • Min. středně pokročilou angličtinu slovem i písmem kvůli interní komunikaci
  • Alespoň krátkou zkušenost v oblasti administrativy/ podpory zákazníků, ocenit umíte juniory i zkušené kandidáty!
  • Orientaci na zákazníka a organizační dovednosti, analytické myšlení, schopnost pracovat samostatně i v týmu a pozitivní přístup

Nabízíme

  • HPP, smlouva prozatím na 3 roky (zástup za MD)
  • Nástup možný ihned, ideálně v průbehu března
  • Stanete se součástí týmu v silné mezinárodní společnosti, spolupráce se zahraničím a mít možnost komunikovat v angličtině
  • Velmi dobré platové ohodnocení včetně motivačních odměn
  • Flexibilní pracovní časy, soukromá zdravotní péče, stravenky bez doplatku, 5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu, firemní autobus z Opatova

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 2943807  Datum zveřejnění: 23.2.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 31 - 36 000 Kč