Klientské centrum – pasivní linka

Praha 1, Hlavní město Praha

Popis pozice

· komunikace s koncovými klienty sázkové kanceláře
· prvotní komunikace s našimi zákazníky a vyřizování jejich dotazů, požadavků, případně stížností
· komunikace prostřednictvím telefonu, e-mailu a chatu
· zodpovídání dotazů spojených s kurzovým sázením i všeobecné sportovní dotazy
· komunikace napříč společností
· práce v CRM – udržování kompletních informací o klientech a jednotlivých incidentech

Profil kandidáta

· velmi dobré komunikační dovednosti, pozitivní přístup
· schopnost aktivně naslouchat
· výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem)
· zájem o sportovní dění a základní sportovní přehled
· uživatelská práce s PC (MS Office, Internet)
· ochota pracovat na směny vč. nočního provozu
· asertivita, odolnost vůči stresu a schopnost rychle se učit novým věcem

Nabízíme

· příjemné a moderní pracoviště v centru Prahy – Florentinum (Florenc)
· relax centrum na pracovišti – stolní fotbal, šipky, billiard
· balíček firemních benefitů zahrnující 5 týdnů dovolené, stravenky, kartu MultiSport, kurzy AJ, odborná školení, sportovní akce aj.
· práce na HPP
· nástup možný ihned nebo dohodou

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 2968477  Datum zveřejnění: 9.3.2017