Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznického servisu - back office s AJ, nástup ihned, Praha 6
Praha
Popis pozice
Kompletní realizace obchodního případu (objednávka-doprava-fakturace-sledováni plateb)
- telefonní/písemný kontakt se zákazníky/dodavateli
- zabezpečovaní logistiky za pomoci log. oddělení - kontakt se spedičními firmami, sledovaní pohybu zboží, expedice zboží k zákazníkovi
- příprava podkladů pro skladovou evidenci
- vypracování cen. nabídek za pomoci obchodního zástupce
- zadávání dat do účetního systému, příprava informačních materiálů
- vedení databáze klientů/odeslaných vzorků
- zpracování potřebné dokumentace
- řešení pohledávek
Profil kandidáta
Na úspěšné zvládnutí této agendy budete potřebovat 1 - 4 roky zkušeností v zákaznickém servisu, český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího a aktivní znalost anglického jazyka, který budete denně využívat.
Důležitá je chuť pracovat, zájem o logistiku, fakturace a zahraniční obchod.
Výhodou je vzdělání v ekonomii nebo chemii.
Důležitá je chuť pracovat, zájem o logistiku, fakturace a zahraniční obchod.
Výhodou je vzdělání v ekonomii nebo chemii.
Nabízíme
- Intenzivní zaškolení
- Samostatnou práci v prosperující společnosti se zahraniční účastí
- Příjemný kolektiv, toleranci k potřebám zaměstnanců, vzájemný respekt, stabilitu, flexibilitu
- Balíček benefitů (stravenky, až 31 dní dovolené, 3 sick days, příspěvek na dopravu a pod.)
- K fixnímu platu dostanete i bonusy
- Možnost každodenního využití anglického jazyka
- Po prvním roce smlouva na dobu neurčitou
- Lokalita Praha 6
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
Mária Matisková
ID: 3009685
Datum zveřejnění: 11.4.2017
2017-04-11
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Logistik, Specialista podpory zákazníků Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou