Specialista zákaznického servisu - back office s AJ, nástup ihned, Praha 6

Praha

Popis pozice

Kompletní realizace obchodního případu (objednávka-doprava-fakturace-sledováni plateb)

  • telefonní/písemný kontakt se zákazníky/dodavateli
  • zabezpečovaní logistiky za pomoci log. oddělení - kontakt se spedičními firmami, sledovaní pohybu zboží, expedice zboží k zákazníkovi
  • příprava podkladů pro skladovou evidenci
  • vypracování cen. nabídek za pomoci obchodního zástupce
  • zadávání dat do účetního systému, příprava informačních materiálů
  • vedení databáze klientů/odeslaných vzorků
  • zpracování potřebné dokumentace
  • řešení pohledávek

Profil kandidáta

Na úspěšné zvládnutí této agendy budete potřebovat 1 - 4 roky zkušeností v zákaznickém servisu, český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího a aktivní znalost anglického jazyka, který budete denně využívat.

Důležitá je chuť pracovat, zájem o logistiku, fakturace a zahraniční obchod.

Výhodou je vzdělání v ekonomii nebo chemii.

Nabízíme

  • Intenzivní zaškolení
  • Samostatnou práci v prosperující společnosti se zahraniční účastí
  • Příjemný kolektiv, toleranci k potřebám zaměstnanců, vzájemný respekt, stabilitu, flexibilitu
  • Balíček benefitů (stravenky, až 31 dní dovolené, 3 sick days, příspěvek na dopravu a pod.)
  • K fixnímu platu dostanete i bonusy
  • Možnost každodenního využití anglického jazyka
  • Po prvním roce smlouva na dobu neurčitou
  • Lokalita Praha 6

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 3009685  Datum zveřejnění: 11.4.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou