Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor domlouvání schůzek
Praha
Popis pozice
Hledáme zkušené telefonní koordinátory s komunikativní angličtinou
Máte za sebou praxi z call centra? Rádi komunikujete po telefonu? Chcete využívat anglický jazyk?
Získejte příležitost zajímavé práce v mezinárodním prostředí ještě dnes!
Co bude Vaším úkolem?
Budete aktivně oslovovat potenciální klienty, které máme jednak v CRM databázi a které jednak budete sami aktivně vyhledávat z různých zdrojů. Cílem pro Vás bude domluvit schůzku pro konzultanta, za kterou Vám bude připsaný náležitý bonus. Odměnu dostanete i za úspěšnou schůzku a domluvení spolupráce.
Co od Vás potřebujeme, abychom si rozuměli?
Máte za sebou již zkušenost z podobné pozice, ideálně z call centra. Domluvíte se anglicky, abyste porozuměli svým kolegům. Český jazyk máte na pokročilé úrovni, abyste mohli bez problémů jednat s klienty. Máte uživatelské počítačové dovednosti (MS Office).
Co Vám nabízíme?
Budete pracovat ve velmi přátelském a příjemném prostředí v centru Prahy, které je rodinného typu. Budete mít na svoji práci klid, nejedná se kanceláře open space, nýbrž uzavřené kanceláře. Se všemi členy týmu se budete moct velmi dobře poznat. Flexibilní pracovní dobu, možnost nástupu ihned a velmi atraktivní finanční ohodnocení.
Těšíme se na Vaše životopisy v anglickém a českém jazyce.
Máte za sebou praxi z call centra? Rádi komunikujete po telefonu? Chcete využívat anglický jazyk?
Získejte příležitost zajímavé práce v mezinárodním prostředí ještě dnes!
Co bude Vaším úkolem?
Budete aktivně oslovovat potenciální klienty, které máme jednak v CRM databázi a které jednak budete sami aktivně vyhledávat z různých zdrojů. Cílem pro Vás bude domluvit schůzku pro konzultanta, za kterou Vám bude připsaný náležitý bonus. Odměnu dostanete i za úspěšnou schůzku a domluvení spolupráce.
Co od Vás potřebujeme, abychom si rozuměli?
Máte za sebou již zkušenost z podobné pozice, ideálně z call centra. Domluvíte se anglicky, abyste porozuměli svým kolegům. Český jazyk máte na pokročilé úrovni, abyste mohli bez problémů jednat s klienty. Máte uživatelské počítačové dovednosti (MS Office).
Co Vám nabízíme?
Budete pracovat ve velmi přátelském a příjemném prostředí v centru Prahy, které je rodinného typu. Budete mít na svoji práci klid, nejedná se kanceláře open space, nýbrž uzavřené kanceláře. Se všemi členy týmu se budete moct velmi dobře poznat. Flexibilní pracovní dobu, možnost nástupu ihned a velmi atraktivní finanční ohodnocení.
Těšíme se na Vaše životopisy v anglickém a českém jazyce.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Jiří Bernat
Jiří Bernat
ID: 3121387
Datum zveřejnění: 7.8.2017
2017-08-07
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Telemarketingový pracovník Společnost: ManpowerGroup s.r.o.