Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Store manager
Praha
Popis pozice
Jste zkušený/á ve vedení lidí a máte blízko k retailu? Pak Vás bude zajímat naše nabídka pozice Store Managera pro společnost, jejíž oblast působení je sladce lahodná….
Jaké Vás čekají zodpovědnosti a kompetence?
•personální záležitosti pobočky – nábor nových zaměstnanců, plánování směn, motivace zaměstnanců, vedení a řízení týmu (cca 2 – 6 zaměstnanců), adaptace nově příchozích spolupracovníků a rozvíjení stávajících
•provozní agenda – kompletní zodpovědnost za provoz pobočky, obsluha pokladny, příjem a výdej zboží, příprava a provádění inventur, optimalizace stavu zboží na prodejně, pravidelné zajištění kontroly kvality a čerstvosti zboží
•prodej a zákaznický servis – poradenství a aktivní prodej se zaměřením na potřeby zákazníky, prezentace zboží na prodejně
•administrativní úkony spojené s provozem pobočky
Co by Vám nemělo chybět?
•min. SŠ vzdělání
•alespoň komunikativní znalost anglického jazyka (B1) – občasná komunikace se zahraničními klienty
•min. 2 roky zkušeností s vedením, motivací a tréninkem lidí, výhodou je zkušenost z retailu
•reprezentativní vzhled, profesionální vystupování, výborné komunikační schopnosti
•vysoké pracovní nasazení a ochota k fyzické práci
•kreativita a cit pro estetiku
•časovou flexibilitu, aktivní přístup k práci
Co od nás získáte?
• práci na HPP ve stabilní a úspěšné společnosti
• velice příjemné a luxusní pracovní prostředí
• mladý dynamický tým spolupracovníků
• pestrou pracovní náplň, možnost seberealizace
• zajímavé a motivační finanční ohodnocení
• možnost kariérního růstu
• smlouvu na dobu neurčitou
• firemní benefity
• mobilní telefon, notebook
Jaké Vás čekají zodpovědnosti a kompetence?
•personální záležitosti pobočky – nábor nových zaměstnanců, plánování směn, motivace zaměstnanců, vedení a řízení týmu (cca 2 – 6 zaměstnanců), adaptace nově příchozích spolupracovníků a rozvíjení stávajících
•provozní agenda – kompletní zodpovědnost za provoz pobočky, obsluha pokladny, příjem a výdej zboží, příprava a provádění inventur, optimalizace stavu zboží na prodejně, pravidelné zajištění kontroly kvality a čerstvosti zboží
•prodej a zákaznický servis – poradenství a aktivní prodej se zaměřením na potřeby zákazníky, prezentace zboží na prodejně
•administrativní úkony spojené s provozem pobočky
Co by Vám nemělo chybět?
•min. SŠ vzdělání
•alespoň komunikativní znalost anglického jazyka (B1) – občasná komunikace se zahraničními klienty
•min. 2 roky zkušeností s vedením, motivací a tréninkem lidí, výhodou je zkušenost z retailu
•reprezentativní vzhled, profesionální vystupování, výborné komunikační schopnosti
•vysoké pracovní nasazení a ochota k fyzické práci
•kreativita a cit pro estetiku
•časovou flexibilitu, aktivní přístup k práci
Co od nás získáte?
• práci na HPP ve stabilní a úspěšné společnosti
• velice příjemné a luxusní pracovní prostředí
• mladý dynamický tým spolupracovníků
• pestrou pracovní náplň, možnost seberealizace
• zajímavé a motivační finanční ohodnocení
• možnost kariérního růstu
• smlouvu na dobu neurčitou
• firemní benefity
• mobilní telefon, notebook
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Jiří Bernat
Jiří Bernat
ID: 3166659
Datum zveřejnění: 22.8.2017
2017-08-22
lokalita: Praha Pozice: Vedoucí prodejny/provozu, Vedoucí úseku prodejny, Zástupce vedoucího prodejny/provozu Společnost: ManpowerGroup s.r.o.