Recepční ve farmaceutické společnosti - krásné kanceláře v Karlíně

Praha

Popis pozice

Mezinárodní farmaceutická společnost sídlící v blízkosti centra Prahy, hledá do svých krásných kanceláří usměvavou recepční, která si převezme kanceláře do svých rukou a postará se, aby se tam všem hezky pracovalo a nikomu nic nechybělo. Vaším úkolem bude spravovat e-mailovou schránku, telefonáty, příchozí návštěvy i běžný chod kanceláří.

Pozice je vhodná pro juniorní, ale i zkušené muže a ženy, kteří se nebojí vyřídit některé záležitosti i v angličtině, která ovšem nemusí být perfektní.

Odměnou vám kromě mzdového ohodnocení bude také 13. plat, 25 dní dovolené, 3 sickdays, příspěvky na stravování, volnočasové aktivity i penzijko, a také smlouva na HPP na dobu neurčitou. Kanceláře přímo u metra v Praze v Karlíně.

  • budete spravovat e-mailovou schránku, odpovídat na dotazy a přeposílat maily na příslušné oddělení

  • klienti, obchodní partneři či zdravotnický personál vás bude kontaktovat i telefonicky, budete tedy na základě dotazů přepojovat hovory na ty správné zaměstnance

  • s úsměvem přivítáte příchozí návštěvy, které usadíte v meetingové místnosti a nabídnete jim nápoj či drobné občerstvení

  • v případě větších jednání objednáte pohoštění od cateringové společnosti a společně vše připravíte v meetingové místnosti a nachystáte nádobí a příbory

  • do kanceláří denně dochází zaměstnanci úklidové služby, ale i přes to, je potřeba 1-2x za den srovnat nádobí v myčce a zapnout ji

  • budete zpracovávat faktury v rámci oddělení facility managementu, kam budete spadat i vy, nicméně se jedná o velmi jednoduché fakturace

  • vaším úkolem bude i správa vozového parku, tedy budete úzce spolupracovat s dodavatelem, který se o všechna auta stará, od vás se bude vyžadovat evidence vozidel a komunikace se zaměstnanci, kteří služební vozy využívají

  • nemine vás ani drobný úklid; průběžně kontrolujete, že jsou kanceláře čisté a uklizené, případně zvednete nějaký ten list vedle květináče, utřete flek na kuchyňské lince, seberete papírek, který se válí na zemi…

  • dále běžná agenda recepční: převzetí zásilek od kurýrů, skenování a kopírování dokumentů, objednávání kancelářských potřeb, evidence návštěv a další adhoc činnosti

Profil kandidáta


  • máte reprezentativní vystupování

  • nebojíte se mluvit anglicky, občas se budete potřebovat domluvit na běžných věcech s cizinci (písemně, telefonicky i osobně)

  • umíte si vše výborně zorganizovat, převzít zodpovědnost za danou agendu a samostatně si ji řídit

  • pracovní doba recepce po-pá 8:00 – 16:00 při provozu jedné recepční, 7:30 – 17:00 při střídání dvou recepčních, bude upřesněno na pohovoru

Nabízíme


  • mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností

  • 13. plat

  • 25 dní dovolené

  • 3 sickdays

  • stravenky v hodnotě 120 Kč na den

  • příspěvky do Cafeterie 20 000 Kč ročně

  • příspěvky na penzijní či životní pojištění

  • pravidelné vzdělávací kurzy a školení

  • občerstvení na pracovišti

  • teambuildingy

  • velmi přátelské pracovní prostředí a moc fajn kolegové

  • moderní kanceláře v krásné administrativní budově v blízkosti centra Prahy

  • spolupráce na HPP na dobu neurčitou

  • nástup možný ihned nebo nejpozději v květnu 2024


Benefity



  • Sick Days

  • Dovolená navíc

  • 13. plat

  • Smlouva na dobu neurčitou

  • Cafeteria systém

  • Příspěvek na penzijní připojištění

  • Příspěvek na stravování

  • Příspěvek na životní pojištění

  • Vzdělávací kurzy a školení



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 4790403  Datum zveřejnění: 21.3.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.