Obchodní manažer v logistice – vybudování vlastního týmu

Praha

Popis pozice

Úspěšná logistická společnost, která byla v Česku založena již před 30 lety a v dnešní době působí v 5 zemích Evropy, hledá zkušeného obchodního manažera, který vybuduje v ČR nové obchodní strategie, jak proniknout s nabídkou logistických služeb i do dalších segmentů. Zároveň se očekává, že si vybudujete i svůj vlastní tříčlenný tým obchodníků.

Pozice je vhodná pro muže a ženy, kteří mají minimálně 5 let zkušeností na obchodní pozici, předchozí praxi v oblasti logistiky a ovládají angličtinu alespoň na středně pokročilé úrovni.

Odměnou Vám budou kromě atraktivní fixní mzdy, budou také roční bonusy, služební vůz i k soukromým účelům, 25 dní dovolené, příspěvky stravování, flexibilní pracovní doba a další. Nástup možný ihned nebo dohodou. Kanceláře máme v Praze – východ. Ačkoliv jsme se rozrostli z malé rodinné společnosti na mezinárodní společnost působící i v dalších státech Evropy, udržujeme si zde přátelskou a rodinnou atmosféru.

  • příprava obchodních strategií, plánů a budgetu na rozšíření nabídky logistických služeb i do dalších segmentů, ve kterých vidíme velký potenciál

  • aktivní vyhledávání a oslovování nových zákazníků v celé ČR

  • příprava cenových kalkulací a nabídek pro zákazníky

  • osobní schůzky se zákazníky a vyjednávání o obchodních podmínkách

  • vybudování vlastního tříčlenného týmu obchodníků

  • nábor, školení a mentoring nových zaměstnanců

  • motivování zaměstnanců k plnění prodejních cílů a kontrola plnění

  • návštěvy klíčových zákazníků spolu s obchodními zástupci

  • zodpovědnost za plnění obchodních cílů

Profil kandidáta


  • alespoň 5 let zkušeností se získáváních nových zákazníků

  • praxi z prostředí logistiky

  • komunikativní znalost angličtiny (nebudete mluvit denně, ale někteří zákazníci mají zahraniční vedení)

  • příjemné a reprezentativní vystupování

  • ochotu cestovat po celé ČR

Nabízíme


  • mzdové ohodnocení cca ve výši 80 000 – 110 000 Kč na základě vašich zkušeností

  • roční bonus ve výši 20 % roční hrubé mzdy při splnění obchodních cílů

  • smartphone, laptop a služební automobil i k soukromým účelům

  • 25 dní dovolené

  • flexibilní pracovní doba

  • příspěvky na stravování

  • možnost obědových krabiček od známého českého šéfkuchaře za velmi výhodnou cenu

  • společenské firemní akce a teambuildingy

  • vzdělávací kurzy a školení

  • dostane se vám velké podpory od velmi zkušeného nadřízeného

  • kanceláře v Praze – východ

  • spolupráce na HPP

  • nástup možný ihned nebo dohodou


Benefity



  • Částečný Home Office

  • Odměny ke mzdě

  • Služební automobil

  • Dovolená navíc

  • Flexibilní pracovní doba

  • 13. plat

  • Příspěvek na stravování

  • Vzdělávací kurzy a školení



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 4790999  Datum zveřejnění: 22.3.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.