Mzdový a finanční účetní v advokátní kanceláři - senior

Praha

Popis pozice

Do mezinárodní advokátní kanceláře, která působí na českém trhu více jak 20 let, hledáme zkušeného kolegu / kolegyni na pozici SENIOR ÚČETNÍ.

Pokud Vás baví práce s čísly, pracujete samostatně, řídíte se účetními uzávěrkami, orientujete se na detail a ke všemu přistupujete zodpovědně a navíc k tomu zvládnete zpracovat a zaúčtovat mzdy, pošlete nám svůj životopis.


1) Účetnictví


  • kompletní zpracování DPH, kontrolního a souhrnného hlášení

  • vedení pokladny v různých měnách a vedení agendy majetku

  • dohled, kontrola a pomoc při nahrávání el. výpisů do účetnictví, účtování bankovních výpisů a párování plateb (zpracovává naše junior účetní)

  • samostatná příprava platebních příkazů a odesílání plateb

  • znalost zadávání prvotních dokladů do systému a jejich účtování (zpracovává naše junior účetní), účtování uzávěrkových interních dokladů, a to na měsíční a roční bázi

  • vedení a koordinace práce junior účetní


2) Měsíční zpracování mezd


  • samostatné zpracování mezd v programu PAMICA (35 zaměstnanců), export do systému SAP (podklady pro mzdy dodává HR oddělení)

  • podání přehledů na ČSSZ, zdravotní pojišťovny

  • přihlášky a odhlášky zaměstnanců, vystavení POZP, ELDP apod

  • zpracování PN


3) Controlling a reporting


  • zpracování týdenních, měsíčních a ročních reportů

  • controlling na denní a měsíční bázi


4) Příprava a zpracování finančního a daňového auditu


  • příprava inventury účtů

  • komunikace s auditory a daňovým poradcem ve spolupráci s fin. manažerem





Profil kandidáta


  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou

  • praxe na obdobné pozici alespoň 5 let

  • znalost programu SAP (verze S/4HANA), PAMICA nutná

  • znalost programu POHODA výhodou, jedná se pouze o podpůrný program pro několik účetních operací

  • český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, anglický jazyk min. B1

  • samostatnost, zodpovědnost, orientace na detail

  • je potřeba ovládat time management – nutnost prioritizace úkolů, dodržování termínů uzávěrek, efektivní koordinace práce



Nabízíme


  • pracovní poměr na HPP nejdříve na rok a následně s možností prodloužení na dobu neurčitou

  • stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti

  • moderní kanceláře v centru Prahy

  • balíček benefitů (25 dní dovolené, 2 Sick Days, stravenky, MultiSport karta s příspěvkem, Sodexo Benefit program, wellbeing platforma Unmind, zvýhodněné tarify od Vodafone)

  • Občerstvení na pracovišti, čerstvé ovoce

  • skvělý tým a přátelská atmosféra podpořena firemními akcemi a teambuildingy

  • možnost seberozvoje (interní vzdělávací program, EAP mezinárodní vzdělávací projekty, školení potřebná pro Tvoji práci


Benefity



  • Sick Days

  • Flexibilní pracovní doba

  • Cafeteria systém

  • Příspěvek na stravování

  • Vzdělávací kurzy a školení



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Mitisková
+420734524469
ID: 4815502  Datum zveřejnění: 24.4.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.