Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Travel Agent – Meetings and Events
Praha
Popis pozice
Náš úžasný klient, celosvětově známá a úspěšná společnost zabývající se cestovním ruchem, hledá cestovního agenta, který se stane součástí týmu Meetings and Events společnosti.
Jako cestovní agent v týmu Meetings & Events budete zodpovědní za vyjednávání, rezervace, vystavování a veškerou celkovou správu a administraci letenek. Budete zajišťovat dopravu pro skupiny i konferenční projekty jménem interních i externích zákazníků.
Budete pracovat na projektové bázi v malém týmu specialistů, kteří se současně zabývají různými projekty. Budete sloužit jako kontaktní osoba pro každodenní plánování dopravy projektů a budete je řešit od A do Z: od vyjednávání až po fakturaci.
Jako cestovní agent v týmu Meetings & Events budete zodpovědní za vyjednávání, rezervace, vystavování a veškerou celkovou správu a administraci letenek. Budete zajišťovat dopravu pro skupiny i konferenční projekty jménem interních i externích zákazníků.
Budete pracovat na projektové bázi v malém týmu specialistů, kteří se současně zabývají různými projekty. Budete sloužit jako kontaktní osoba pro každodenní plánování dopravy projektů a budete je řešit od A do Z: od vyjednávání až po fakturaci.
- Zodpovědnost za návrhy leteckých cest pro skupiny a konference
- Komunikovat s účastníky konference a/nebo objednavateli skupinové rezervace o možnostech cestování.
- Vyžádat si a vyjednat s leteckými společnostmi sazby, které by splňovaly požadavky klienta
- Vytvářet smlouvy se zákazníky, stanovovat termíny a informovat o nich zákazníky
- Vystavovat přepravní doklady podle specifických pravidel každého projektu a zajišťovat jejich správnou administraci
- Spravovat změny a zrušení letenek; přehodnocovat, znovu vydávat a vracet peníze za letenky
- Fakturovat zálohy a prodané produkty klientům, sledovat platby klientů a poprodejní proces
Profil kandidáta
- Máte výbornou znalost anglického a českého jazyka (slovem i písmem).
- Alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici
- Schopnost identifikovat potřeby zákazníků a kreativně na ně reagovat, naslouchat informacím, klást otázky, uplatňovat znalosti a určovat řešení
- Dobře pracovat pod tlakem a přizpůsobovat se měnícím se scénářům
- Pracovat strukturovaně a přesně, dodržovat administrativní pořádek
Nabízíme
- Školení, rozvoj kariéry
- Příjemné pracovné prostředí
- Pružná pracovní doba dle dohody v týmu (PO - PÁ mezi 8:00 a 18:00).
- 25 dní dovolené a sick days
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Moderní kancelář v centru Prahy
Benefity
- Sick Days
- Dovolená navíc
- Příspěvek na Multisport kartu
- Příspěvek na stravování
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Daniela Andaházyová
+420731643730
Daniela Andaházyová
+420731643730
ID: 4823358
Datum zveřejnění: 6.5.2024
2024-05-06
lokalita: Praha Pozice: Prodejce letenek/zájezdů Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.