Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent vymáhání pohledávek
mBank S.A., organizační složka
Místo práce
Sokolovská 668/136d, 186 00 Praha 8 - Karlín, Praha
Sokolovská 668/136d, 186 00 Praha 8 - Karlín, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do týmu vymáhání pohledávek pro Českou i Slovenskou republiku hledáme samostatného, asertivního a iniciativního kolegu se zkušenostmi v oblasti vymáhaní pohledávek, jehož naplní práce bude spolupráce při telefonickém vymáhání, zpracovávání administrativních agend, spolupráce s externí agenturou, tvorba reportů a práce s daty.
Jaká práce Tě u nás čeká?
telefonické vymáhání dlužných klientů „soft“ a „hard collection“ pro Českou i Slovenskou republiku
práce na administrativních agendách (kontrola portfolia, ukončení smluv po splatnosti, změny limitu u povoleného přečerpání a další)
spolupráce na vývoji procesů, jejich optimalizace, kontrola dodržování interních postupů
související agenda a úkoly dle pokynů supervizora, spolupráce s ostatními odděleními napříč bankou
Jaká práce Tě u nás čeká?
telefonické vymáhání dlužných klientů „soft“ a „hard collection“ pro Českou i Slovenskou republiku
práce na administrativních agendách (kontrola portfolia, ukončení smluv po splatnosti, změny limitu u povoleného přečerpání a další)
spolupráce na vývoji procesů, jejich optimalizace, kontrola dodržování interních postupů
související agenda a úkoly dle pokynů supervizora, spolupráce s ostatními odděleními napříč bankou
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Ti můžeme nabídnout?
*zajímavou a perspektivní práci v oblasti vymáhání
*spolupráci na HPP, plný nebo zkrácený úvazek (min 7 hodin denně)
*příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
*možnost osobního růstu a velký prostor pro profesní realizaci
*zajímavé finanční ohodnocení a firemní benefity (5 týdnů dovolené, sick days, den volna k narozeninám, stravenky, multisport karta za zvýhodněnou cenu, firemní akce a teambuilding, interní vzdělávání a mnoho dalšího)
*zajímavou a perspektivní práci v oblasti vymáhání
*spolupráci na HPP, plný nebo zkrácený úvazek (min 7 hodin denně)
*příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
*možnost osobního růstu a velký prostor pro profesní realizaci
*zajímavé finanční ohodnocení a firemní benefity (5 týdnů dovolené, sick days, den volna k narozeninám, stravenky, multisport karta za zvýhodněnou cenu, firemní akce a teambuilding, interní vzdělávání a mnoho dalšího)
Informace o náboru
Kde a jak pracujeme?
*v moderním a krásném prostředí komplexu Futurama v Praze (stanice metra B - Invalidovna)
*naše kanceláře jsou ve stylu open space, který je však členitý a náš tým je však *vyčleněný do samostatných prostor
Kdy můžeme společně začít?
*čím dříve, tím lépe (zpravidla však 1. nebo 15. dne v měsíci)
*v moderním a krásném prostředí komplexu Futurama v Praze (stanice metra B - Invalidovna)
*naše kanceláře jsou ve stylu open space, který je však členitý a náš tým je však *vyčleněný do samostatných prostor
Kdy můžeme společně začít?
*čím dříve, tím lépe (zpravidla však 1. nebo 15. dne v měsíci)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co očekáváme my od Tebe?
*SŠ/VŠ vzdělání
*velmi dobré komunikační schopnosti v českém nebo slovenském jazyce
*zkušenost s prací ve vymáhání pohledávek
*schopnost pracovat v týmu
*aktivní přístup k práci a chuť učit se novým věcem
*samostatnost a pečlivost
*pokročilá znalost angličtiny podmínkou
*práci s MS Office na uživatelské úrovni
*časovou flexibilitu
*čistý trestní rejstřík
*SŠ/VŠ vzdělání
*velmi dobré komunikační schopnosti v českém nebo slovenském jazyce
*zkušenost s prací ve vymáhání pohledávek
*schopnost pracovat v týmu
*aktivní přístup k práci a chuť učit se novým věcem
*samostatnost a pečlivost
*pokročilá znalost angličtiny podmínkou
*práci s MS Office na uživatelské úrovni
*časovou flexibilitu
*čistý trestní rejstřík
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
mBank je značkou mobility, jednoduchosti a inovace v bankovnictví. Na CZ/SK trhu jsme už 13 let hrdým zaměstnavatelem skvělých a talentovaných mPeople. Nabízíme výhody flexibilního a rodinného prostředí typického pro start-up, a zároveň stabilitu spolehlivé banky. Zažij naši mPartu na vlastní kůži a dělej to, co Tě baví!
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 3101517
Datum zveřejnění: 14.6.2017
2017-06-14
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Klientský pracovník, Referent správy pohledávek, Specialista back office, Specialista pohledávek Společnost: mBank S.A., organizační složka