Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recruitment consultant / KEY account manager
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Hlavní město Praha, Brno - město, Okres Chomutov
Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Hlavní město Praha, Brno - město, Okres Chomutov
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 50 000
20 000 - 50 000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pozice je určena především pro ty, co mají rádi samostatnou a kreativní práci a jejich motivací je úspěch a spokojený nejen klient, ale i kandidát.
Nejsme žádná korporace, proto u nás nejsi svázán zdlouhavými procesy. Dostaneš veškerou možnou podporu a kvalitní technické zázemí. Ostatní je pak jen ve tvých rukou a výsledky ovlivňuješ pouze ty sám.
Co se od tebe očekává?
• zjišťování potřeb a naplňování požadavků klientů v oblasti náborů zaměstnanců, aktivní vyhledávání a výběr kandidátů s použitím vhodných metod pro jejich získání
• zajištění inzerce, screening CV, efektivní využití firemní databáze, vedení osobních pohovorů, testování a ověřování dovedností, organizace a vyhodnocování výběrových řízení a následné doporučení nejvhodnějších kandidátů
• zodpovědnost za vlastní projekty, komplexní péče o přidělené klienty
• poskytování zpětné vazby a kariérního poradenství
Nejsme žádná korporace, proto u nás nejsi svázán zdlouhavými procesy. Dostaneš veškerou možnou podporu a kvalitní technické zázemí. Ostatní je pak jen ve tvých rukou a výsledky ovlivňuješ pouze ty sám.
Co se od tebe očekává?
• zjišťování potřeb a naplňování požadavků klientů v oblasti náborů zaměstnanců, aktivní vyhledávání a výběr kandidátů s použitím vhodných metod pro jejich získání
• zajištění inzerce, screening CV, efektivní využití firemní databáze, vedení osobních pohovorů, testování a ověřování dovedností, organizace a vyhodnocování výběrových řízení a následné doporučení nejvhodnějších kandidátů
• zodpovědnost za vlastní projekty, komplexní péče o přidělené klienty
• poskytování zpětné vazby a kariérního poradenství
Zaměstnanecké výhody, benefity
• možnost stát se členem personálně-poradenské společnosti s unikátním konceptem a projekty jako YourDreamJob, HappyCompany a mnoho dalších
• férový přístup s důrazem na důvěru v každého jednoho člověka v našem týmu
• možnost kariérního růstu, školení, coaching a firemní akce
• dog friendly office, případně možnost home office
• zajímavé finanční ohodnocení odpovídající výsledkům
• Nabízíme veškerou možnou podporu
• férový přístup s důrazem na důvěru v každého jednoho člověka v našem týmu
• možnost kariérního růstu, školení, coaching a firemní akce
• dog friendly office, případně možnost home office
• zajímavé finanční ohodnocení odpovídající výsledkům
• Nabízíme veškerou možnou podporu
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Hledáme nové kolegy k nám do McROY
Hledáme nové kolegy k nám do McROY
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Lidské zdroje
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ/VŠ vzdělání
• vážný zájem o práci v oblasti recruitmentu – praktická zkušenost v oblasti výběru pracovníků a znalost trhu výhodou, vítána rovněž praxe v obchodní oblasti nebo podpoře zákazníků
• profesionální vystupování, schopnost výborné komunikace, obchodní myšlení
• proaktivní a samostatný přístup, schopnost přinášet vlastní iniciativu a nápady
• pokročilé organizační schopnosti a klientský přístup
• znalost AJ slovem i písmem
• vážný zájem o práci v oblasti recruitmentu – praktická zkušenost v oblasti výběru pracovníků a znalost trhu výhodou, vítána rovněž praxe v obchodní oblasti nebo podpoře zákazníků
• profesionální vystupování, schopnost výborné komunikace, obchodní myšlení
• proaktivní a samostatný přístup, schopnost přinášet vlastní iniciativu a nápady
• pokročilé organizační schopnosti a klientský přístup
• znalost AJ slovem i písmem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 2608141
Datum zveřejnění: 14.6.2016
2016-06-14
lokalita: Jihočeský kraj, Kraj Vysočina, Hlavní město Praha, Brno - město, Okres Chomutov Pozice: Personální konzultant, Recruiter, specialista pro nábor Společnost: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20 000 - 50 000