Referent / ka Back Office s AJ

Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.

Místo práce
Vestec, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000-28 000 Kč/měs

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Velmi významná výrobní společnost s více než 150 letou tradicí, hledá do svého týmu posilu na pozici:
Referent / ka Back Office
Vaší pracovní náplní bude zejména:
- Zpracování došlých objednávek, fakturace
- Úzká spolupráce s výrobou a expedičním oddělením
- Zpracování agendy výkup vybraných dodavatelů
- Komunikace s klienty – písemná i telefonická, i v angličtině
- Aktualizace obchodních dat a ceníků
- Tvorba statistik a reportů v Excelu
- Zpracování podkladů pro Intrastat

Zaměstnanecké výhody, benefity

No a kromě odpovídajícímu platovému ohodnocení Vám nabídneme:
- čtvrtletní a roční odměny
- příspěvek na závodní stravování nebo stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění až do výše 3% hrubé mzdy
- jazykové kurzy na pracovišti s příspěvkem firmy
- 5 týdnů dovolené
- karta Multisport, sportovní akce s příspěvkem firmy
- možnost ubytování ve firemní ubytovně
- zvýhodnění na sortiment firemních produktů
- možnost parkování na firemním parkovišti / jedete-li z Prahy, vyhnete se zdržení v dopravních špičkách
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- příjemné pracovní prostředí v menších kancelářích

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Velmi významná výrobní společnost s více než 150 letou tradicí, hledá do svého týmu posilu na pozici:
Referent / ka Back Office

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Na tuhle pozici se hodíte, jestli máte:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Praxi na pozici obchodního referenta
- Znalost fakturace zahraničního obchodu a intrakomunitárního obchodu
- Znalost fakturace přenesené daňové povinnosti
- Orientace v celní problematice a v Intrastatu
- Aktivní znalost angličtiny (budete vést korespondenci a komunikovat po telefonu)
- Uživatelskou znalost MS Office
- Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
- Samostatnost, spolehlivost, flexibilita, bezúhonnostt

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.

Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.

Počet zaměstnanců

25-49 zaměstnanců
ID: 3057732  Datum zveřejnění: 12.5.2017  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 000-28 000 Kč/měs