Asistent/ka týmu/správa kanceláře - menší tým - oblast Biotechnologie

Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.

Place of work
Praha 4, The Capital Prague
Contract type
full-time

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

SPOLEČNOST A ČINNOST KTERÁ MÁ SMYSL

Skvělá příležitost pracovat pro významnou britskou společnost, která je jedna z předních světových firem specializujících se na lékařskou diagnostiku.
Již více než 30 let se specializuje na výrobu vysoce citlivých a specifických protilátek určených k odhalení některých typů rakoviny a dalších závažných onemocnění. Tyto protilátky se dodávají jako soupravy diagnostických testů in vitro do nemocnic a klinických laboratoří po celém světě.

Společnost mimo jiné získala královské čestné ocenění „Queen’s Award v oblasti podnikání, což je nejvyšší vyznamenání za podnikatelské úspěchy ve Spojeném království. Cena byla udělena v kategorii „Mezinárodní obchod“.

V ČR/SK společnost zastupuje 10 odborných a vysoce kvalifikovaných pracovníků.

Nyní do svého týmu přivítá nového kolegu na pozici Team Assistant / Office managent
Svou prací přispívá ke správnému a plynulému chodu kanceláře a zdárnému plnění očekávání managementu. Zajišťuje organizační a administrativní podporu celého týmu. Svým proaktivním přístupem a samostatností soustavně optimalizuje procesy s cílem neustále zefektivňovat práci vedení i širšího týmu.
Úzce spolupracuje s vedením mateřské společnosti v UK a přichází do kontaktu s důležitými obchodními partnery a zákazníky, očekává se a tedy vysoká schopnost reprezentace společnosti při osobním, telefonickém a písemném kontaktu.

Významnou součástí pracovní náplně je spolupráce na projektu implementace IFS, která v ČR startuje v polovině roku 2017. Očekává se rozsáhlá práce s daty (příprava fyzických i elektronických souborů s migrovanými daty, jejich kontrola…) pečlivá příprava veškerých souvisejících projektových podkladů, komunikace s projekt manažerem v ČR i projektovým týmem v UK, účast na jednáních a konferenčních hovorech atd.

Náplň práce zahrnuje:
- Office management – nákupy, zásoby, úklid, opravy, návštěvy + péče o zasedačku, zajištění recepce, telefonáty, péče o „info“ e-mail
- Administrativní podpora – kopírování, tisk, kompletace materiálů, propagační materiály, veškerá korespondence, ověřování, překlady, pořizování dokumentů, pochůzky, jednání s úřady, správa datové schránky apod.
- Kompletní tuzemský i zahraniční travel management
- Zajišťování zápisů z porad, jejich rozesílání a archivace
- Vedení příručních pokladen
- Technická a administrativní pomoc při přípravě a realizaci pracovních konferencí
- Tvorba a aktualizace seznamu zákazníků – zajištění aktuální verze na Income.
- Evidence dlužných faktur zákazníků a dohled nad splatností faktur a vymáhání pohledávek
- Zajišťování zákonných školení a prohlídek (BOZP, řidiči, zdravotní prohlídky)
- Správa veškerých pojistných smluv, jednání s pojišťovnami a administrace pojistných událostí
- Spoluúčast při inventarizaci majetku a zásob, evidence majetku
- Reporty, statistiky, analýzy – pravidelné i ad hoc
- Příprava podkladů pro všemožná jednání
- Personální agenda zaměstnanců
- Koordinace a administrativní zajištění právních činností
- Příprava prezentací a marketingových materiálů
- Projekt implementace IFS

Employee perks, benefits

* Pracovat pro významnou britskou společnost, která je jedna z předních světových firem v oblasti lékařské diagnostiky
* Odbornou asitentskou práci a práci která má smysl
* Podporu celého týmu a centrály v UK
* Samostatnou a velice zodpovědnou pozici
* Příjemné a přátelské prostředí, lidský přístup
* Kolektiv cca 10 kolegů
* Velmi zajímavé finanční ohodnocení
* Možnost částečně pracovat i na Home Office
* Pravidelné školení a odborná podpora
* Výuka AJ s rodilým mluvčím

Company on whose behalf the position is being filled

SPOLEČNOST A ČINNOST KTERÁ MÁ SMYSL

Skvělá příležitost pracovat pro významnou britskou společnost, která je jedna z předních světových firem specializujících se na lékařskou diagnostiku.
Již více než 30 let se specializuje na výrobu vysoce citlivých a specifických protilátek určených k odhalení některých typů rakoviny a dalších závažných onemocnění. Tyto protilátky se dodávají jako soupravy diagnostických testů in vitro do nemocnic a klinických laboratoří po celém světě.

Společnost mimo jiné získala královské čestné ocenění „Queen’s Award v oblasti podnikání, což je nejvyšší vyznamenání za podnikatelské úspěchy ve Spojeném království. Cena byla udělena v kategorii „Mezinárodní obchod“.

V ČR/SK společnost zastupuje 10 odborných a vysoce kvalifikovaných pracovníků.


Nyní do svého týmu přivítá nového kolegu na pozici Team Assistant / Office managent

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

University education (Bachelor's degree)

Language skills

English - Upper intermediate (B2)

Personality requirements and skills

- VŠ vzdělání ekonomického směru
- aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem – denní používání
- pokročilá znalost MS Office (World, Excel, Powerpoint, Outlook)
- organizační a komunikační schopnosti, reprezentativní vystupování
- spolehlivost a samostatnost, ochota plnit odborné i běžné denní úkoly
- proaktivita a stálý optimismus
- ŘP skupiy B – aktivní řidič včetně řízení po Praze

Advertiser

Brief description of the company

McROY is more than a recruitment agency, and our intention is to help you to get more. We are offering made-to-order solutions to our clients in the area of personnel consultancy and everything related to work. We focus on human resources, because it is the most valuable part of each company, and it enables a company to be successful.

Number of employees

25-49 employees
ID: 3166550  Datum zveřejnění: 22.8.2017  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.