Administrativní podpora HR/recepce – 6 hod. denně

MEA Metal Applications s.r.o.

Místo práce
Domažlická 180, 318 00 Plzeň, Plzeň - město
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hlavní úkoly:
- zajišťování pracovních úkolů pro administrativní správu a personální oddělení
- denní zpracování docházkových dat zaměstnanců v SAP/HR v úzké spolupráci s personálním oddělením
- zajišťování poštovní agendy
- zajišťování kancelářských potřeb a obědů pro zaměstnance
- přítomnost na recepci
- zpracování dalších operativních a organizačních úkolů dle potřeby
- zaškolení i zastupování v době nepřítomnosti je zajištěno

Požadavky na uchazeče:
- SŠ s maturitou
- dobrá znalost MS Office (Excel / Word / Outlook), znalost SAP velikou výhodou
- dobré organizační a komunikační dovednosti
- spolehlivost a pečlivost
- přizpůsobivost a časová flexibilita
- zájem o zkrácenou pracovní dobu

Jazykové znalosti:
- znalost NJ (středně pokročilá úroveň) pro komunikaci se zahraničními návštěvami na recepci

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
- pestrou administrativní práci s rozvojem odborných znalostí v mezinárodní společnosti – příležitost získat zkušenosti v oblasti administrativy i personalistiky, zejména v SAP/HR
- flexibilní pracovní dobu na zkrácený úvazek 6 hod. denně – předpokládaná doba přítomnosti 08:00-14:30 hod. (příp. 8:30 – 15:00 hod.)
- 5 týdnů dovolené, stravenky, rozvoj znalostí NJ v jazykovém kurzu na náklady zaměstnavatele
- odměňování odpovídající pozici a dosavadním profesním zkušenostem a znalostem

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Podniková skupina MEA je předním mezinárodním výrobcem a dodavatelem produktů pro stavebnictví. Naše rozmanité inovativní produkty jsou prodávány po celém světě.

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců
ID: 3009053  Datum zveřejnění: 11.4.2017