Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora HR/recepce – 6 hod. denně
MEA Metal Applications s.r.o.
Místo práce
Domažlická 180, 318 00 Plzeň, Plzeň - město
Domažlická 180, 318 00 Plzeň, Plzeň - město
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hlavní úkoly:
- zajišťování pracovních úkolů pro administrativní správu a personální oddělení
- denní zpracování docházkových dat zaměstnanců v SAP/HR v úzké spolupráci s personálním oddělením
- zajišťování poštovní agendy
- zajišťování kancelářských potřeb a obědů pro zaměstnance
- přítomnost na recepci
- zpracování dalších operativních a organizačních úkolů dle potřeby
- zaškolení i zastupování v době nepřítomnosti je zajištěno
Požadavky na uchazeče:
- SŠ s maturitou
- dobrá znalost MS Office (Excel / Word / Outlook), znalost SAP velikou výhodou
- dobré organizační a komunikační dovednosti
- spolehlivost a pečlivost
- přizpůsobivost a časová flexibilita
- zájem o zkrácenou pracovní dobu
Jazykové znalosti:
- znalost NJ (středně pokročilá úroveň) pro komunikaci se zahraničními návštěvami na recepci
- zajišťování pracovních úkolů pro administrativní správu a personální oddělení
- denní zpracování docházkových dat zaměstnanců v SAP/HR v úzké spolupráci s personálním oddělením
- zajišťování poštovní agendy
- zajišťování kancelářských potřeb a obědů pro zaměstnance
- přítomnost na recepci
- zpracování dalších operativních a organizačních úkolů dle potřeby
- zaškolení i zastupování v době nepřítomnosti je zajištěno
Požadavky na uchazeče:
- SŠ s maturitou
- dobrá znalost MS Office (Excel / Word / Outlook), znalost SAP velikou výhodou
- dobré organizační a komunikační dovednosti
- spolehlivost a pečlivost
- přizpůsobivost a časová flexibilita
- zájem o zkrácenou pracovní dobu
Jazykové znalosti:
- znalost NJ (středně pokročilá úroveň) pro komunikaci se zahraničními návštěvami na recepci
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
- pestrou administrativní práci s rozvojem odborných znalostí v mezinárodní společnosti – příležitost získat zkušenosti v oblasti administrativy i personalistiky, zejména v SAP/HR
- flexibilní pracovní dobu na zkrácený úvazek 6 hod. denně – předpokládaná doba přítomnosti 08:00-14:30 hod. (příp. 8:30 – 15:00 hod.)
- 5 týdnů dovolené, stravenky, rozvoj znalostí NJ v jazykovém kurzu na náklady zaměstnavatele
- odměňování odpovídající pozici a dosavadním profesním zkušenostem a znalostem
- pestrou administrativní práci s rozvojem odborných znalostí v mezinárodní společnosti – příležitost získat zkušenosti v oblasti administrativy i personalistiky, zejména v SAP/HR
- flexibilní pracovní dobu na zkrácený úvazek 6 hod. denně – předpokládaná doba přítomnosti 08:00-14:30 hod. (příp. 8:30 – 15:00 hod.)
- 5 týdnů dovolené, stravenky, rozvoj znalostí NJ v jazykovém kurzu na náklady zaměstnavatele
- odměňování odpovídající pozici a dosavadním profesním zkušenostem a znalostem
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Podniková skupina MEA je předním mezinárodním výrobcem a dodavatelem produktů pro stavebnictví. Naše rozmanité inovativní produkty jsou prodávány po celém světě.
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 3009053
Datum zveřejnění: 11.4.2017
2017-04-11
lokalita: Plzeň - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Recepční Společnost: MEA Metal Applications s.r.o.