Úřady práce ČR
Zdrojem volných pracovních pozic je Ministerstvo práce a sociálních věcí.
Úředník/ce oddělení místních poplatků odboru finančního
Ostatní úředníci jinde neuvedení (44199)

Pracoviště a kontakty
 
Firma:Město Cheb, IČ 00253979
Pracoviště:náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 02 Cheb 2
 
Vlastnosti volného místa
 
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovní úvazek:
Minimální stupeň vzdelání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní poměr:od 2016-12-01
Mzdové rozpětí:od 15170 do 22810 Kč

Poznámka k volnému místu:Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb.,
výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení místních poplatků odboru finančního

Druh práce: úředník/ce oddělení místních poplatků odboru finančního
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: od 1. prosince 2016 nebo dle dohody
Pracovní doba: pružná pracovní doba, pevná část Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá (8:00-14:00 h).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších změn:
státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR,
věk minimálně 18 let,
způsobilost k právním úkonům,
bezúhonnost,
znalost jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších změn,
znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších změn,
znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní řízení), ve znění pozdějších změn,
do 6 měsíců od data nástupu do funkce povinnost podat přihlášku ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti,
dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).

Výhodou:
praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.

Výčet požadovaných dokladů:
vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ),
strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnaní uchazeče a o jeho odborných znalostech,
výpis z Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 31. října 2016 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Bc. Pavla Váňová, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Ladislavy Holcové, tel. 354 440 154, e-mail holcova@cheb.cz nebo u vedoucí oddělení místních poplatků Bc. Hany Richtrové, tel. 354 440 153, e-mail: richtrova@cheb.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
 
Poslední změna:2016-10-13, ÚP ČR - kontaktní pracoviště Cheb

číslo volného místa: 11571270748
 

ID: 2764131   Datum zveřejnění: 13.10.2016  
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.