Pracovník/ce recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního

Město Cheb (MPSV)

Místo práce
náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1, 350 02 Cheb, Okres Cheb
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
2017-01-02
Mzdové podmínky (brutto)
13400 - 20150 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Ostatní úředníci jinde neuvedení (44199)

Pracoviště a kontakty
 
Firma:Město Cheb, IČ 00253979
Pracoviště:náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 02 Cheb 2
 
Vlastnosti volného místa
 
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovní úvazek:
Minimální stupeň vzdelání:ÚSV
Pracovní poměr:od 2017-01-02
Mzdové rozpětí:od 13400 do 20150 Kč

Informace o náboru

Poznámka k volnému místu:MĚSTO CHEB
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje
výběrové řízení na obsazení pracovního místa pracovník recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního.
Druh práce: pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny
Platová třída: 7
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 2. ledna 2017 (nebo dle dohody)
Pracovní doba: Po+St (7:30-17:00 h), Út+Čt+Pá (8:00-14:00 h).

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, (obecní zřízení), v platném znění,
- základní znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění,
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (stolního i notebooku), MS Windows XP a vyšší,
- schopnost ústní komunikace v německém nebo anglickém jazyce,
- organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování.
Výhodou:
- znalost spisové služby - IS GINIS.
Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu,
- zaměstnanecké benefity,
- profesní růst a prohlubování znalostí,
- týmová práce.
Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz),
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech uchazeče,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Bližší informace o pracovním místě poskytne Lenka Býnová, tel. 354 440 669, e-mail [email protected].
Lhůta pro podání přihlášek: do 2. prosince 2016 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Bc. Pavla Váňová, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.








 
Poslední změna:2016-11-17, ÚP ČR - kontaktní pracoviště Cheb

číslo volného místa: 11742220735
 

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
ID: 2816048  Datum zveřejnění: 17.11.2016  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 13400 - 20150 Kč/měsíc