Úřady práce ČR
Zdrojem volných pracovních pozic je Ministerstvo práce a sociálních věcí.
Referent/ka odboru kancelář starosty - asistent(ka) městského úřadu chrastava
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (3343)

Pracoviště a kontakty
 
Firma:MĚSTO CHRASTAVA, IČ 00262871, http://www.chrastava.cz
Pracoviště:náměstí 1. máje 1, 463 31 Chrastava
 
Vlastnosti volného místa
 
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovní úvazek:
Minimální stupeň vzdelání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracovní poměr:od 2017-04-01
Mzdové rozpětí:od 13000 do 19000 Kč

Požadované dovednosti:Práce s PC
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Poznámka k volnému místu:Místo výkonu práce: Město Chrastava - Městský úřad Chrastava
Platové zařazení: 7. - 8. pl. třída (odměňování podle zák. č. 262/2006 Sb., a nař. vl. č. 564/2006 Sb.)
Charakteristika vykonávané činnosti:
Příprava a zpracování dokumentů pro jednání RM a ZM, agenda ztrát a nálezů, obsluha kanc. techniky, kopírka, telef. ústředna, městský rozhlas, materiály na WEB města, organizační zajištění chodu kanceláře starosty (KS), podatelny (příjem, oběh a vypravování korespondence), vyřizování běžné korespondence KS, kontrola pravopisu v textech, řízení služebního auta apod.
Požadavky:
- vzdělání min. střední s maturitou
- aktivní znalost německého nebo anglického jazyka slovem i písmem (schopnost simultánního tlumočení) výhodou
- řidičský průkaz sk. "B" - aktivní řidič
- praxe ve veřejné správě, znalost správního řízení a zák. o archivnictví a spisové službě výhodou
- dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání, možnost služebních cest mimo rámec pevné pracovní doby
- dobré vyjadřovací schopnosti v ústním i písemném projevu, kvalitní znalost pravopisu
- absolvovaná zvláštní odborná způsobilost výhodou
- znalost práce na PC (Office: zejména Word na dobré uživatelské úrovni)
- znalost Microsoft Front Page výhodou
Zájemci předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce:
- strukturovaný životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se shora uvedených činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
Pracovní poměr: na dobu určitou po dobu mateřské dovolené zaměstnance
Předpokládaný termín nástupu: duben 2017
Lhůta pro podání přihlášky: do 27. října 2016
Způsob podání přihlášky: osobně nebo písemně na adresu: Město Chrastava, nám. 1. máje 1, 463 31 Chrastava,
telefon: 482 363 811
e-mail: tajemnik@chrastava.cz, podatelna@chrastava.cz
Obálku označte textem: Výběrové řízení - REFERENT odboru KS - asistent(ka)
http://www.chrastava.cz
 
Poslední změna:2016-09-27, ÚP ČR - kontaktní pracoviště Liberec

číslo volného místa: 11486260724
 

ID: 2737615   Datum zveřejnění: 27.9.2016  
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.