Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Operátor/ka zákaznického servisu - Brno - s růstem
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Místo práce
Brno - město, Brno - venkov
Brno - město, Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30-50 000 Kč
30-50 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jak si Vás představujeme?
- máte zkušenost s komunikací se zákazníky
- nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
- dokážete aktivně vyřešit požadavky klientů
- nedělá vám problém multitasking
Hledáme aktivní, samostatné a „živé“ kandidáty se zájmem o oblast zprostředkování. Hledáme kandidáty s vizí dlouhodobé perspektivy v oblasti zprostředkovatelského servisu, s možností velmi nadstandardních příjmů ve střednědobém časovém horizontu.
Nabízíme kromě velmi podrobného zaškolení také profesionální vedení, poradenství a pružnou pracovní dobu…
- máte zkušenost s komunikací se zákazníky
- nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
- dokážete aktivně vyřešit požadavky klientů
- nedělá vám problém multitasking
Hledáme aktivní, samostatné a „živé“ kandidáty se zájmem o oblast zprostředkování. Hledáme kandidáty s vizí dlouhodobé perspektivy v oblasti zprostředkovatelského servisu, s možností velmi nadstandardních příjmů ve střednědobém časovém horizontu.
Nabízíme kromě velmi podrobného zaškolení také profesionální vedení, poradenství a pružnou pracovní dobu…
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám nabídneme?
- zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
- motivační programy a soutěže
- různorodou práci s jistotou profesního růstu
- velmi nadstandardní mzdové ohodnocení - vše dle aktivity a výsledků práce
- práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
- podporu profesního vzdělávání
- možnost „nastartování“ kariéry - dle svých schopností a pracovitosti
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
- zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
- motivační programy a soutěže
- různorodou práci s jistotou profesního růstu
- velmi nadstandardní mzdové ohodnocení - vše dle aktivity a výsledků práce
- práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
- podporu profesního vzdělávání
- možnost „nastartování“ kariéry - dle svých schopností a pracovitosti
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
Informace o náboru
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Zasláním Vašeho životopisu do naší společnosti dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.
Zasláním Vašeho životopisu do naší společnosti dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Naším klientem je významná zprostředkovatelská společnost, jedna z předních ve střední Evropě.
Naším klientem je významná zprostředkovatelská společnost, jedna z předních ve střední Evropě.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co bychom si chtěli přečíst ve Vašem CV?
- min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- velmi dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, profesionální vystupování
- aktivní pracovní nasazení, spolehlivost, odpovědnost, loajalitu
- aktivní zájem o profesní a kariérový růst v rámci společnosti
- min. uživatelskou znalost práce na PC
- flexibilitu, komunikativnost
- schopnost týmové spolupráce
- chuť osobně se zdokonalovat
- a ideálně nástup ihned, ale rádi na Vás počkáme
Po Vaší reakci na tuto pracovní nabídku budete kontaktováni naším kolegou na straně našeho klienta pro sjednání osobní schůzky přímo u klienta.
- min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- velmi dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, profesionální vystupování
- aktivní pracovní nasazení, spolehlivost, odpovědnost, loajalitu
- aktivní zájem o profesní a kariérový růst v rámci společnosti
- min. uživatelskou znalost práce na PC
- flexibilitu, komunikativnost
- schopnost týmové spolupráce
- chuť osobně se zdokonalovat
- a ideálně nástup ihned, ale rádi na Vás počkáme
Po Vaší reakci na tuto pracovní nabídku budete kontaktováni naším kolegou na straně našeho klienta pro sjednání osobní schůzky přímo u klienta.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2636447
Datum zveřejnění: 7.7.2016
2016-07-07
lokalita: Brno - město, Brno - venkov Pozice: Klientský pracovník, Obchodní referent, Odborný referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Společnost: MIKUPEX TRADE s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30-50 000 Kč