Office support manager/ka s AJ, Praha 4, 30-35 000 Kč

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha, Praha - východ, Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30-35 000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
- podpora obchodního oddělení – komunikace se zákazníky, s dodavateli + objednávky zboží, dohled nad dokumentací v češtině, vedení databáze zákazníků
- podíl na chodu agendy veřejných zakázek
- podpora firemního servisního týmu - správa servisních smluv, servisních výkazů, vedení databáze servisu
- podpora finančního oddělení - autorizace došlých faktur.
- běžná administrativa, samostatné úkoly, běžná operativa
- pozice office manažerky - běžná administrativní činnost, koordinace, vedení evidencí

Jde o velice zajímavou pozici v zákaznickém supportu a office managementu v menším pracovním týmu.

U této pracovní pozice NEJDE o pozici a aktivním obchodě, jde v případě obchodního oddělení pouze o podpůrnou administrativní pozici.

K odpovídajícímu výkonu práce je třeba aktivní / dobrá znalost AJ - velmi pravidelná e-mailová a telefonická komunikace se zahraničím, organizační a koordinační schopnosti, spolehlivost a zodpovědnost.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
- pracovní poměr u velmi solidní, stabilní a prosperující zahraniční společnosti, v docházkové vzdálenosti od metra C-Pankrác
- velmi přátelské a příjemné pracovní prostředí, výborný tým kolegů
- možnost aktivního využití AJ a výrazného osobního a profesního rozvoje
- výborné platové podmínky - nástupní FIXní plat cca 30- 35 000 Kč - vše dle dohody s vybraným kandidátem
- 5 týdnů dovolené, 13. plat, mobil, notebook, stravenky, výuka AJ na pracovišti
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned

Informace o náboru

Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Profil společnosti:
Náš klient, velice stabilní a solidní zahraniční obchodní a servisní společnost, se sídlem na Praze 4 - Pankráci, hledá vhodné kandidáty a kandidátky na pracovní pozici v administrativě a zákaznickém servisu.

Tato pracovní pozice svojí náplní práce kombinuje pracovní pozici office managerky a pozici zákaznického servisu (podpory), a podpory servisního a finančního oddělení.

Jde vesměs o administrativní, organizační, koordinační a podpůrnou pracovní pozici, s širokou náplní práce, a s velmi zajímavou možností profesního rozvoje.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- vztah k technickým produktům - velkou výhodou
- aktivní znalost AJ - běžná denní komunikace se zahraničím (e-mail, telefon)
- praxi na obdobné samostatné pozici - podpora obchodu / servisu office management výhodou
- uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- praxi s prací v informačním systému - výhodou
- svědomitost, slušnost, pečlivost, samostatnost
- velmi dobré komunikační schopnosti, asertivitu, příjemné vystupování
- nástup možný dle dohody s kandidátem, možno ihned

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3085620  Datum zveřejnění: 30.5.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30-35 000 Kč