Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent/ka komunikačního servisu, i bez praxe, 25-45 000 Kč
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Místo práce
Brno - město, Brno - venkov
Brno - město, Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 - 45 000 Kč
25 - 45 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- aktivní zajišťování poradenské, technické a administrativní podpory klientům společnosti
- komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti (e-mail, telefon)
- kontrola, support, reporting
- aktivní zajišťování poradenské, technické a administrativní podpory klientům společnosti
- komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti (e-mail, telefon)
- kontrola, support, reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
Rádi nabídneme:
- příjemné pracovní prostředí (kanceláře v centru Brna)
- fixní mzdu + bonusy + motivační provize (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 25-45 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci na HPP (případně i jinou formou, dle dohody s kandidátem)
- propracovaný systém vzdělávání a tréninků zaměřených především na zlepšení komunikačních dovedností a s tím spojené školení - vše, samozřejmě, plně hrazené firmou
- intenzivní podporu kolegů a nadřízených, velmi dobrý stabilizační program
- průběžné zvyšování svých profesních znalostí - jde o pozici s kariérním postupem
- práci v dobrém pracovním týmu
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
- příjemné pracovní prostředí (kanceláře v centru Brna)
- fixní mzdu + bonusy + motivační provize (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy) cca 25-45 000 Kč, vše dle vlastní aktivity a výsledků práce)
- práci na HPP (případně i jinou formou, dle dohody s kandidátem)
- propracovaný systém vzdělávání a tréninků zaměřených především na zlepšení komunikačních dovedností a s tím spojené školení - vše, samozřejmě, plně hrazené firmou
- intenzivní podporu kolegů a nadřízených, velmi dobrý stabilizační program
- průběžné zvyšování svých profesních znalostí - jde o pozici s kariérním postupem
- práci v dobrém pracovním týmu
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
Informace o náboru
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Zasláním Vašeho životopisu do naší společnosti dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.
Zasláním Vašeho životopisu do naší společnosti dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Náš klient, mezinárodní společnost s dlouholetou tradicí na mezinárodním trhu, hledá do svého stávajícího teamu příjemné a komunikativní spolupracovníky.
Hlavním úkolem této pracovní pozice je budování a další rozvoj vzájemných vztahů s klienty společnosti.
Náš klient, mezinárodní společnost s dlouholetou tradicí na mezinárodním trhu, hledá do svého stávajícího teamu příjemné a komunikativní spolupracovníky.
Hlavním úkolem této pracovní pozice je budování a další rozvoj vzájemných vztahů s klienty společnosti.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Uvítáme:
- řádně ukončené SŠ/SOU vzdělání
- aktivní znalost některého z cizích jazyků - pro jeho běžné denní využití v práci
- čistý trestní rejstřík
- dobré komunikační schopnosti
- dobrou znalost českého jazyka
- uživatelskou znalost práce na PC
- aktivní proklientský přístup
- ochotu učit se novým věcem
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
- řádně ukončené SŠ/SOU vzdělání
- aktivní znalost některého z cizích jazyků - pro jeho běžné denní využití v práci
- čistý trestní rejstřík
- dobré komunikační schopnosti
- dobrou znalost českého jazyka
- uživatelskou znalost práce na PC
- aktivní proklientský přístup
- ochotu učit se novým věcem
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3094867
Datum zveřejnění: 7.6.2017
2017-06-07
lokalita: Brno - město, Brno - venkov Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Společnost: MIKUPEX TRADE s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25 - 45 000 Kč