Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor/ka auditů, rizik a nesrovnalostí operačního programu výzkum a vývoj pro inovace (OP vavpi)
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
•zajištění oblasti nesrovnalostí vzniklých při implementaci OP VaVpI, jejich evidence, řešení a ostatní činnosti související s nesrovnalostmi v rámci vnitřního okruhu hlášení nesrovnalostí a jejich podání k dalšímu šetření
•hlášení a šetření podezření na finanční nesrovnalosti při realizaci projektů. Spolupráce na řešení následků nesrovnalostí a vypracování návrhu preventivních opatření
•zavedení a udržování preventivních opatření vztahujících se ke vzniku nesrovnalostí
•koordinace auditů a kontrol, které probíhají v rámci OP VaVpI, zajištění komunikace s auditory
•vypracování nápravných opatření na základě auditní zprávy a koordinace jejich realizací
•provádění řízení rizik na úrovni Řídicího orgánu OP VaVpI a zpracování Souhrnné zprávy o řízení rizik
•podílení se na tvorbě a řízení změn dokumentů tvořících systém vnitřní řídící dokumentace OP VaVpI
•hlášení a šetření podezření na finanční nesrovnalosti při realizaci projektů. Spolupráce na řešení následků nesrovnalostí a vypracování návrhu preventivních opatření
•zavedení a udržování preventivních opatření vztahujících se ke vzniku nesrovnalostí
•koordinace auditů a kontrol, které probíhají v rámci OP VaVpI, zajištění komunikace s auditory
•vypracování nápravných opatření na základě auditní zprávy a koordinace jejich realizací
•provádění řízení rizik na úrovni Řídicího orgánu OP VaVpI a zpracování Souhrnné zprávy o řízení rizik
•podílení se na tvorbě a řízení změn dokumentů tvořících systém vnitřní řídící dokumentace OP VaVpI
Zaměstnanecké výhody, benefity
•nástup: září 2014, případně dle dohody
•zaměstnání na plný pracovní úvazek (tj. 40 hodin týdně)
•smlouvu na dobu určitou (do 28. 2. 2015) s možností následného prodloužení
•získání pracovních zkušeností v oblasti strukturálních fondů EU
•zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
•přátelský a energický kolektiv spolupracovníků
•možnost jazykového a dalšího vzdělávání
•zaměstnanecké benefity (FKSP, stravenky, 5 týdnů dovolené)
•pracoviště: Praha 8 – Karlín, v blízkosti metra Křižíkova
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. PT)
•nadstandardní finanční ohodnocení (motivační složka platu v závislosti na odvedené práci)
•zaměstnání na plný pracovní úvazek (tj. 40 hodin týdně)
•smlouvu na dobu určitou (do 28. 2. 2015) s možností následného prodloužení
•získání pracovních zkušeností v oblasti strukturálních fondů EU
•zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
•přátelský a energický kolektiv spolupracovníků
•možnost jazykového a dalšího vzdělávání
•zaměstnanecké benefity (FKSP, stravenky, 5 týdnů dovolené)
•pracoviště: Praha 8 – Karlín, v blízkosti metra Křižíkova
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. PT)
•nadstandardní finanční ohodnocení (motivační složka platu v závislosti na odvedené práci)
Informace o náboru
MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 18. SRPNA 2014.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
•vysokoškolské vzdělání ekonomického, právního nebo technického směru
•znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•organizační, komunikační a koordinační schopnosti
•dobrou znalost anglického jazyka
•strukturované a kreativní myšlení
•pečlivost, samostatnost, objektivnost, nezávislost
•týmového ducha
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
•orientace v zákoně č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších přepisů
•zkušenosti z oblasti strukturálních fondů EU
•zkušenosti z prostředí auditu či řešení nesrovnalostí
•praxe z oblasti účetnictví či v oblasti administrativní kontroly účetních dokladů
•orientace v oblasti vědy a výzkumu
•znalost prostředí státní správy
•znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•organizační, komunikační a koordinační schopnosti
•dobrou znalost anglického jazyka
•strukturované a kreativní myšlení
•pečlivost, samostatnost, objektivnost, nezávislost
•týmového ducha
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
•orientace v zákoně č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších přepisů
•zkušenosti z oblasti strukturálních fondů EU
•zkušenosti z prostředí auditu či řešení nesrovnalostí
•praxe z oblasti účetnictví či v oblasti administrativní kontroly účetních dokladů
•orientace v oblasti vědy a výzkumu
•znalost prostředí státní správy
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 1821792
Datum zveřejnění: 1.8.2014
2014-08-01
lokalita: Praha Pozice: Odborný referent Společnost: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy