Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní Pracovník/Pracovnice pro nesrovnalosti OP VK
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
•práce s informačním systémem MSC2007 zejména v oblasti zadávání hlášení nesrovnalostí
•komunikace s orgány zapojenými do oblasti řešení nesrovnalostí (např. ÚFO, ÚSC, GFŘ, ÚOHS)
•kompletní agenda hlášení nesrovnalostí
•komunikace se správci daně v rámci řešení porušení rozpočtové kázně
•podíl na tvorbě metodik, interních předpisů v oblasti nesrovnalostí
•komunikace s orgány zapojenými do oblasti řešení nesrovnalostí (např. ÚFO, ÚSC, GFŘ, ÚOHS)
•kompletní agenda hlášení nesrovnalostí
•komunikace se správci daně v rámci řešení porušení rozpočtové kázně
•podíl na tvorbě metodik, interních předpisů v oblasti nesrovnalostí
Zaměstnanecké výhody, benefity
•zaměstnání na poloviční pracovní úvazek (20 hodin týdně)
•pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2015
•zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
•energický kolektiv spolupracovníků
•možnost jazykového a dalšího odborného vzdělávání
•zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, 4 dny indispozičního volna)
Další informace:
•pracoviště v centru Prahy - v blízkosti metra Křižíkova
•nástup: listopad 2014
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
•pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2015
•zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
•energický kolektiv spolupracovníků
•možnost jazykového a dalšího odborného vzdělávání
•zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, 4 dny indispozičního volna)
Další informace:
•pracoviště v centru Prahy - v blízkosti metra Křižíkova
•nástup: listopad 2014
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Informace o náboru
MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM (vč. uvedení tel. čísla a e-mailové adresy) ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 22. ŘÍJNA 2014.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
•ukončené středoškolské vzdělání (ekonomického směru výhodou)
•orientaci v účetních výkazech
•znalost problematiky strukturálních fondů
•dobrou uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•samostatnost, pečlivost, důslednost
•schopnost týmové spolupráce a osobní odpovědnosti
•ochota učit se novým věcem
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•znalost zákona č. 218/2000 Sb., 250/2000 Sb., 280/2009 Sb., daňový řád a zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
•zkušenosti v kontrolní činnosti
•orientace v problematice nesrovnalostí
•dobré komunikační dovednosti
•znalost anglického jazyka
•orientaci v účetních výkazech
•znalost problematiky strukturálních fondů
•dobrou uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•samostatnost, pečlivost, důslednost
•schopnost týmové spolupráce a osobní odpovědnosti
•ochota učit se novým věcem
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•znalost zákona č. 218/2000 Sb., 250/2000 Sb., 280/2009 Sb., daňový řád a zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
•zkušenosti v kontrolní činnosti
•orientace v problematice nesrovnalostí
•dobré komunikační dovednosti
•znalost anglického jazyka
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 1890746
Datum zveřejnění: 7.10.2014
2014-10-07
lokalita: Praha Pozice: Referent Společnost: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy