Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník/pracovnice pro výkon konrol na místě OP VK
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
•back office (administrativní práce – např. kopírování, skenování, kompletace dokumentů, skartace)
•kontrola dat a dokumentů
•práce s informačními systémy MŠMT a OP VK
•správa interních databází v MS Excel
•práce s elektronickými daty, tvorba tabulek, doplňování dat
•pomocné administrativní práce pro kontrolory – zajišťování kopií a výpisy dokumentace v rámci výkonu kontrol na místě u příjemců dotací
•příprava dokumentů ke kontrolám a pro archivaci
•kontrola dat a dokumentů
•práce s informačními systémy MŠMT a OP VK
•správa interních databází v MS Excel
•práce s elektronickými daty, tvorba tabulek, doplňování dat
•pomocné administrativní práce pro kontrolory – zajišťování kopií a výpisy dokumentace v rámci výkonu kontrol na místě u příjemců dotací
•příprava dokumentů ke kontrolám a pro archivaci
Zaměstnanecké výhody, benefity
•zaměstnání na poloviční pracovní úvazek (20 hodin týdně)
•pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2015
•možnost jazykového a dalšího odborného vzdělávání
•zaměstnanecké výhody (stravenky)
Další informace:
•místo výkonu práce: Praha
•nástup: leden 2015
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
•pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2015
•možnost jazykového a dalšího odborného vzdělávání
•zaměstnanecké výhody (stravenky)
Další informace:
•místo výkonu práce: Praha
•nástup: leden 2015
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Informace o náboru
MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM (vč. uvedení tel. čísla a e-mailové adresy) ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 23. ŘÍJNA 2014.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
•minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
•alespoň roční pracovní zkušenosti na obdobné pozici
•časovou flexibilitu (účast na kontrolách na místě u příjemců dotací)
•dobrou znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
•ochotu a schopnost rychle se učit novým věcem
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů (zkušenosti s archivací a digitalizací dokumentů, zkušenosti s grafickými editory)
•znalost anglického jazyka min. na úrovni B1 (dle Evropského referenčního rámce)
•znalost a orientace v oblasti dotací EU
•rámcová znalost legislativy ČR – především oblast finanční kontroly, rozpočtových pravidel, veřejných zakázek a regionální podpory, orientaci v oblasti účetnictví, školské problematiky
•alespoň roční pracovní zkušenosti na obdobné pozici
•časovou flexibilitu (účast na kontrolách na místě u příjemců dotací)
•dobrou znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
•ochotu a schopnost rychle se učit novým věcem
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů (zkušenosti s archivací a digitalizací dokumentů, zkušenosti s grafickými editory)
•znalost anglického jazyka min. na úrovni B1 (dle Evropského referenčního rámce)
•znalost a orientace v oblasti dotací EU
•rámcová znalost legislativy ČR – především oblast finanční kontroly, rozpočtových pravidel, veřejných zakázek a regionální podpory, orientaci v oblasti účetnictví, školské problematiky
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 1890777
Datum zveřejnění: 7.10.2014
2014-10-07
lokalita: Praha Pozice: Referent Společnost: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy