Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Finanční Manažer/ka globálních grantů OP VK
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
•ověření, schválení a autorizace souhrnných žádostí o platbu na globální granty a zasílání požadavků na jejich proplacení finančnímu útvaru
•podílení se na správě monitorovacího informačního systému v oblasti finančního řízení, plateb a certifikace výdajů globálního grantu
•monitorování finanční realizace globálních grantů
•příprava podkladů ke zpracování zpráv a přehledů o implementaci k operačnímu programu
•zpracování predikcí finančních toků v pravidelných intervalech
•hlášení nesrovnalostí vznikajících v průběhu realizace globálních grantů
•poskytování metodické podpory zprostředkujícím subjektům
•správa přehledu projektů realizovaných v OP VK
•podílení se na správě monitorovacího informačního systému v oblasti finančního řízení, plateb a certifikace výdajů globálního grantu
•monitorování finanční realizace globálních grantů
•příprava podkladů ke zpracování zpráv a přehledů o implementaci k operačnímu programu
•zpracování predikcí finančních toků v pravidelných intervalech
•hlášení nesrovnalostí vznikajících v průběhu realizace globálních grantů
•poskytování metodické podpory zprostředkujícím subjektům
•správa přehledu projektů realizovaných v OP VK
Zaměstnanecké výhody, benefity
•pracovní smlouvu na dobu určitou do 31. 12. 2015
•práci na plný pracovní úvazek
•energický pracovní kolektiv
•nezávislou a zodpovědnou práci – možnost osobního rozvoje
•zaměstnanecké výhody (např. flexibilní pracovní doba, až 4 dny indispozičního volna, stravenky, jazykové a odborné vzdělávání, 5 týdnů dovolené)
Další informace:
•nástup – prosinec 2014
•pracoviště v centru Prahy v blízkosti metra Křižíkova
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů
•práci na plný pracovní úvazek
•energický pracovní kolektiv
•nezávislou a zodpovědnou práci – možnost osobního rozvoje
•zaměstnanecké výhody (např. flexibilní pracovní doba, až 4 dny indispozičního volna, stravenky, jazykové a odborné vzdělávání, 5 týdnů dovolené)
Další informace:
•nástup – prosinec 2014
•pracoviště v centru Prahy v blízkosti metra Křižíkova
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů
Informace o náboru
MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM (vč. uvedení tel. čísla a e-mailové adresy) ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 9. LISTOPADU 2014.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
•vysokoškolské vzdělání – ekonomický směr výhodou
•prokazatelné zkušenosti z oblasti strukturálních fondů EU (bude ověřeno při osobním pohovoru na základě uvedených zkušeností ve strukturovaném životopise uchazeče)
•znalost IS MONIT7+
•samostatnost a schopnost řešit problémy
•výborná znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
•znalost anglického jazyka (min. B1)
•pečlivost a flexibilitu
•odolnost vůči stresu
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
•znalost Občanského zákoníku
•praxe v oblasti veřejné správy
•prokazatelné zkušenosti z oblasti strukturálních fondů EU (bude ověřeno při osobním pohovoru na základě uvedených zkušeností ve strukturovaném životopise uchazeče)
•znalost IS MONIT7+
•samostatnost a schopnost řešit problémy
•výborná znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
•znalost anglického jazyka (min. B1)
•pečlivost a flexibilitu
•odolnost vůči stresu
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
•znalost Občanského zákoníku
•praxe v oblasti veřejné správy
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 1907824
Datum zveřejnění: 23.10.2014
2014-10-23
lokalita: Praha Pozice: Referent Společnost: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy