Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Finanční Manažer/ka operačního programu výzkum a vývoj pro inovace (OP VaVpI)
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
•administrace žádostí o platbu
•monitorování a administrativní kontrola projektů
•účast na monitorovacích návštěvách v místě realizace projektů
•spolupráce na nastavení procesu finančního řízení projektů
•podpora žadatelům/příjemcům – osobní konzultace projektových žádostí, žádostí o platbu, finanční stránky realizace projektů
•příprava a nastavení systému administrace projektů OP VaVpI
•podpora dalším subjektům implementační struktury OP VaVpI
•monitorování a administrativní kontrola projektů
•účast na monitorovacích návštěvách v místě realizace projektů
•spolupráce na nastavení procesu finančního řízení projektů
•podpora žadatelům/příjemcům – osobní konzultace projektových žádostí, žádostí o platbu, finanční stránky realizace projektů
•příprava a nastavení systému administrace projektů OP VaVpI
•podpora dalším subjektům implementační struktury OP VaVpI
Zaměstnanecké výhody, benefity
•zaměstnání na plný pracovní úvazek
•pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2015
•možnost získání/prohloubení pracovních zkušeností v oblasti strukturálních fondů EU
•zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
•přátelský a energický kolektiv spolupracovníků
•možnost jazykového a dalšího odborného vzdělávání
•zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, indispoziční volno, notebook, mobilní telefon, příspěvek na penzijní připojištění)
•motivační finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci
Další informace:
•nástup – leden/únor 2015, případně dle dohody
•pracoviště Praha 8 – Karlín, v blízkosti metra Křižíkova
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
•pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2015
•možnost získání/prohloubení pracovních zkušeností v oblasti strukturálních fondů EU
•zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
•přátelský a energický kolektiv spolupracovníků
•možnost jazykového a dalšího odborného vzdělávání
•zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené, indispoziční volno, notebook, mobilní telefon, příspěvek na penzijní připojištění)
•motivační finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci
Další informace:
•nástup – leden/únor 2015, případně dle dohody
•pracoviště Praha 8 – Karlín, v blízkosti metra Křižíkova
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
Informace o náboru
MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM (vč. uvedení tel. čísla a e-mailové adresy) ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 26. LISTOPADU 2014.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
•vysokoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
•uživatelskou znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•organizační, koordinační a komunikační schopnosti
•samostatnost, systematičnost a schopnost řešit problémy
•pečlivost, spolehlivost a časovou flexibilitu
•týmového ducha
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
•orientace v zákoně č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
•praxe v oblasti účetnictví či v oblasti administrativní kontroly účetních dokladů
•orientace v oblasti vědy a výzkumu
•zkušenosti v oblasti strukturálních fondů EU
•zkušenost s finančním řízením nejen v oblasti strukturálních fondů EU
•znalost anglického jazyka minimálně na komunikativní úrovni
•znalost principů tvorby Cost – Benefit analýzy
•znalost prostředí státní správy
•uživatelskou znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•organizační, koordinační a komunikační schopnosti
•samostatnost, systematičnost a schopnost řešit problémy
•pečlivost, spolehlivost a časovou flexibilitu
•týmového ducha
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
•orientace v zákoně č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
•praxe v oblasti účetnictví či v oblasti administrativní kontroly účetních dokladů
•orientace v oblasti vědy a výzkumu
•zkušenosti v oblasti strukturálních fondů EU
•zkušenost s finančním řízením nejen v oblasti strukturálních fondů EU
•znalost anglického jazyka minimálně na komunikativní úrovni
•znalost principů tvorby Cost – Benefit analýzy
•znalost prostředí státní správy
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 1922475
Datum zveřejnění: 7.11.2014
2014-11-07
lokalita: Praha Pozice: Referent Společnost: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy