Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor/ka globálních grantů OP VK
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
•poskytování metodické podpory při administraci a realizaci globálních grantů (dále jen GG) a grantových projektů (dále jen GP) OP VK
•koordinace Zprostředkujících subjektů v oblasti realizace GG OP VK
•kontrola věcné stránky monitorovacích zpráv za GG
•úzká spolupráce s finančním manažerem při administraci a realizaci GG a GP
•vyřizování stížností a námitek příjemců podpory v II. instanci
•příprava podkladů ke zpracování zpráv a přehledů o implementaci k operačnímu programu
•účast na kontrolách GG dle zákona o finanční kontrole ve veřejné správě č. 320/2001 Sb.
•spolupráce na přípravě řízené dokumentace OP VK, připomínkování Směrnic Zprostředkujících subjektů
•metodická pomoc při řešení nesrovnalostí vznikajících v průběhu realizace projektů
•přijímání podnětů k prošetření podezření na nesrovnalost v rámci GG
•vedení evidence podezření na nesrovnalosti GG a jejich stav řešení
•poskytování konzultací ÚSC před vydáním rozhodnutí o tom, zda došlo, či nedošlo k porušení rozpočtové kázně
•poskytování konzultací ÚSC i v dalším rozhodování v případě, že rozhodnutí ÚSC může mít vliv na vymožitelnost prostředků poskytnutých rozpočtu EU (zejm. v případech rozhodování o prominutí nebo částečném prominutí povinnosti odvodu podle § 22 odst. 12 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů)
•koordinace Zprostředkujících subjektů v oblasti realizace GG OP VK
•kontrola věcné stránky monitorovacích zpráv za GG
•úzká spolupráce s finančním manažerem při administraci a realizaci GG a GP
•vyřizování stížností a námitek příjemců podpory v II. instanci
•příprava podkladů ke zpracování zpráv a přehledů o implementaci k operačnímu programu
•účast na kontrolách GG dle zákona o finanční kontrole ve veřejné správě č. 320/2001 Sb.
•spolupráce na přípravě řízené dokumentace OP VK, připomínkování Směrnic Zprostředkujících subjektů
•metodická pomoc při řešení nesrovnalostí vznikajících v průběhu realizace projektů
•přijímání podnětů k prošetření podezření na nesrovnalost v rámci GG
•vedení evidence podezření na nesrovnalosti GG a jejich stav řešení
•poskytování konzultací ÚSC před vydáním rozhodnutí o tom, zda došlo, či nedošlo k porušení rozpočtové kázně
•poskytování konzultací ÚSC i v dalším rozhodování v případě, že rozhodnutí ÚSC může mít vliv na vymožitelnost prostředků poskytnutých rozpočtu EU (zejm. v případech rozhodování o prominutí nebo částečném prominutí povinnosti odvodu podle § 22 odst. 12 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů)
Zaměstnanecké výhody, benefity
•zaměstnání na plný pracovní úvazek (40 hodin týdně)
•pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2015
•energický pracovní kolektiv
•nezávislou a zodpovědnou práci – možnost osobního rozvoje
•zaměstnanecké výhody (flexibilní pracovní doba, až 4 dny indispozičního volna, stravenky, jazykové a odborné vzdělávání, 5 týdnů dovolené)
Další informace:
•nástup v únoru 2015, případně dle dohody
•pracoviště v centru Prahy v blízkosti metra Křižíkova
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů
•pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2015
•energický pracovní kolektiv
•nezávislou a zodpovědnou práci – možnost osobního rozvoje
•zaměstnanecké výhody (flexibilní pracovní doba, až 4 dny indispozičního volna, stravenky, jazykové a odborné vzdělávání, 5 týdnů dovolené)
Další informace:
•nástup v únoru 2015, případně dle dohody
•pracoviště v centru Prahy v blízkosti metra Křižíkova
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů
Informace o náboru
MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM (vč. uvedení tel. čísla a e-mailové adresy) ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 30. PROSINCE 2014.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
•vysokoškolské vzdělání – ekonomický směr výhodou
•prokazatelné zkušenosti z oblasti strukturálních fondů EU (bude ověřeno při osobním pohovoru na základě zkušeností uvedených ve strukturovaném životopise uchazeče)
•znalost IS MONIT7+ a MSC 2007
•samostatnost a schopnost řešit problémy
•výbornou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
•znalost anglického jazyka (min. B1)
•pečlivost a flexibilitu
•odolnost vůči stresu
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
•znalost Občanského zákoníku
•praxe v oblasti veřejné správy
•prokazatelné zkušenosti z oblasti strukturálních fondů EU (bude ověřeno při osobním pohovoru na základě zkušeností uvedených ve strukturovaném životopise uchazeče)
•znalost IS MONIT7+ a MSC 2007
•samostatnost a schopnost řešit problémy
•výbornou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
•znalost anglického jazyka (min. B1)
•pečlivost a flexibilitu
•odolnost vůči stresu
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
•znalost Občanského zákoníku
•praxe v oblasti veřejné správy
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 1955158
Datum zveřejnění: 11.12.2014
2014-12-11
lokalita: Praha Pozice: Referent Společnost: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy