Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Rozpočtář/ka operačního programu výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV)
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
•provádění rozpočtových operací spojených s čerpáním finančních prostředků OP VVV v informačním systému ŘO
•příprava podkladů pro návrh rozpočtu a rozpočtových výhledů za oblast využívání pomoci ze strukturálních a investičních fondů v rámci OP VVV
•spolupráce na metodickém nastavování finančního řízení OP VVV a na řízení změn dokumentů tvořících systém vnitřní dokumentace OP VVV
•spolupráce na koordinaci finančního řízení OP VVV
•spolupráce na metodickém nastavování finančního řízení OP VVV a na řízení změn dokumentů tvořících systém vnitřní řídicí dokumentace
•spolupráce na nastavení procesů finančního řízení jednotlivých prioritních os a samotných projektů OP VVV
•zpracování podkladů pro relevantní platformy MŠMT, EK, OP VVV
•příprava podkladů pro návrh rozpočtu a rozpočtových výhledů za oblast využívání pomoci ze strukturálních a investičních fondů v rámci OP VVV
•spolupráce na metodickém nastavování finančního řízení OP VVV a na řízení změn dokumentů tvořících systém vnitřní dokumentace OP VVV
•spolupráce na koordinaci finančního řízení OP VVV
•spolupráce na metodickém nastavování finančního řízení OP VVV a na řízení změn dokumentů tvořících systém vnitřní řídicí dokumentace
•spolupráce na nastavení procesů finančního řízení jednotlivých prioritních os a samotných projektů OP VVV
•zpracování podkladů pro relevantní platformy MŠMT, EK, OP VVV
Zaměstnanecké výhody, benefity
•zaměstnání na plný pracovní úvazek (tj. 40 hodin týdně)
•pracovní smlouvu na dobu určitou do 31. 12. 2015 s možností následného prodloužení
•možnost získání/prohloubení pracovních zkušeností v oblasti strukturálních a investičních fondů EU
•zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
•přátelský a energický kolektiv spolupracovníků
•možnost jazykového a dalšího odborného vzdělávání
•zaměstnanecké výhody (flexibilní pracovní doba, stravenky, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění)
•motivační finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci
Další informace:
•nástup: leden 2015, případně dle dohody
•pracoviště: Praha 8 – Karlín, v blízkosti metra Křižíkova
•platové zařazení dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. (13. platová třída) ve znění pozdějších předpisů
•pracovní smlouvu na dobu určitou do 31. 12. 2015 s možností následného prodloužení
•možnost získání/prohloubení pracovních zkušeností v oblasti strukturálních a investičních fondů EU
•zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
•přátelský a energický kolektiv spolupracovníků
•možnost jazykového a dalšího odborného vzdělávání
•zaměstnanecké výhody (flexibilní pracovní doba, stravenky, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, příspěvek na penzijní připojištění)
•motivační finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci
Další informace:
•nástup: leden 2015, případně dle dohody
•pracoviště: Praha 8 – Karlín, v blízkosti metra Křižíkova
•platové zařazení dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. (13. platová třída) ve znění pozdějších předpisů
Informace o náboru
MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM (vč. uvedení tel. čísla a e-mailové adresy) ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 27. LEDNA 2015.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
•vysokoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického či finančního směru)
•minimálně 2 roky relevantní praxe
•znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
•orientaci v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
•prokazatelnou orientaci v oblasti systému financování strukturálních a investičních fondů EU
•prokazatelné zkušenosti s prováděním rozpočtových operací
•znalost anglického jazyka minimálně na komunikativní úrovni
•dobrou znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•dobré organizační, koordinační a komunikační schopnosti
•strukturované a kreativní myšlení
•samostatnost, systematičnost a schopnost řešit problémy
•pečlivost, spolehlivost a časovou flexibilitu
•iniciativní přístup k práci
•týmového ducha
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•zkušenosti z oblasti strukturálních a investičních fondů EU
•zkušenosti s finančním řízením
•orientace v oblasti vědy, výzkumu nebo vzdělávání
•znalost prostředí státní správy
•znalost IS MSC2007, IS MONIT7+, EIS JASU
•minimálně 2 roky relevantní praxe
•znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
•orientaci v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
•prokazatelnou orientaci v oblasti systému financování strukturálních a investičních fondů EU
•prokazatelné zkušenosti s prováděním rozpočtových operací
•znalost anglického jazyka minimálně na komunikativní úrovni
•dobrou znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•dobré organizační, koordinační a komunikační schopnosti
•strukturované a kreativní myšlení
•samostatnost, systematičnost a schopnost řešit problémy
•pečlivost, spolehlivost a časovou flexibilitu
•iniciativní přístup k práci
•týmového ducha
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•zkušenosti z oblasti strukturálních a investičních fondů EU
•zkušenosti s finančním řízením
•orientace v oblasti vědy, výzkumu nebo vzdělávání
•znalost prostředí státní správy
•znalost IS MSC2007, IS MONIT7+, EIS JASU
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 1973132
Datum zveřejnění: 8.1.2015
2015-01-08
lokalita: Praha Pozice: Referent Společnost: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy