Referent/-ka odboru podpory výzkumu a vývoje – finančního mechanismu norské fondy

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

•administrace Česko – norského výzkumného programu
•zajišťování finanční podpory vybraných projektů programu
•účtování příjmových a výdajových operací programu
•příprava podkladů pro návrh rozpočtu a rozpočtových výhledů
•spolupráce při nastavení procesů finančního řízení
•aktualizace metodik, směrnic, dokumentů a podkladů programu
•spolupráce se zahraničními partnery a Ministerstvem financí
•příprava podkladů pro hodnocení projektů
•monitorování a kontrola projektů
•příprava podkladů pro návrh rozpočtu a rozpočtových výhledů za oblast využívání pomoci
•podpora žadatelům/příjemcům – osobní konzultace projektových žádostí, žádostí o platbu, finanční stránky realizace projektů

Zaměstnanecké výhody, benefity

•zaměstnání na HPP, plný pracovní úvazek (40 hodin týdně)
•pracovní poměr na dobu určitou – na dobu trvání programu do 31. 12. 2017
•zajímavou a odpovědnou práci
•zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, další vzdělávání)
Další informace:
•předpokládaný nástup: březen 2015, případně dle dohody
•pracoviště v centru Prahy (Praha 1 – Malá Strana)
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů

Informace o náboru

MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM (vč. uvedení tel. čísla a e-mailové adresy) ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 16. ÚNORA 2015.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

•vysokoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického nebo právnického směru)
•uživatelskou znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•orientaci v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
•orientaci v zákoně č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
•orientaci v zákoně č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád)
•znalost anglického jazyka na úrovni B2/C1 Společného evropského rámce pro jazyky
•organizační, koordinační a komunikační schopnosti včetně dobrého písemného projevu
•samostatnost, systematičnost a schopnost řešit problémy
•dobré koordinační a komunikační dovednosti, vč. dobrého písemného projevu
•pečlivost, spolehlivost a časovou flexibilitu
•týmového ducha
•trestní bezúhonnost

Výhodou:
•praxe v oblasti účetnictví či v oblasti administrativní kontroly účetních dokladů
•praxe v oblasti finančního hospodaření ve veřejné správě, příp. na vysokých školách, vítána
•orientace v oblasti vědy a výzkumu
•orientaci v prostředí státní správy
•zkušenosti z oblasti strukturálních fondů EU
•zkušenost s finančním řízením nejen v oblasti strukturálních fondů EU
•ochota dále se vzdělávat a učit se novým věcem

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 1996865  Datum zveřejnění: 29.1.2015