Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor/ka auditů, rizik a nesrovnalostí operačního programu výzkum a vývoj pro inovace (OP vavpi) -DPČ
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• zajištění oblasti nesrovnalostí vzniklých při implementaci OP VaVpI, jejich evidence, řešení a ostatní činnosti související s nesrovnalostmi v rámci vnitřního okruhu hlášení nesrovnalostí a jejich podání k dalšímu šetření
• zavedení a udržování preventivních opatření vztahujících se ke vzniku nesrovnalostí
• hlášení a šetření podezření na finanční nesrovnalosti při realizaci projektů. Spolupráce na řešení následků nesrovnalostí a vypracování návrhu preventivních opatření
• koordinace auditů a kontrol, které probíhají v rámci OP VaVpI, zajištění komunikace s auditory
• vypracování nápravných opatření na základě auditní zprávy a koordinace jejich realizací
• provádění řízení rizik na úrovni Řídicího orgánu OP VaVpI a zpracování Souhrnné zprávy o řízení rizik
• podílení se na tvorbě a řízení změn dokumentů tvořících systém vnitřní řídicí dokumentace OP VaVpI
• zavedení a udržování preventivních opatření vztahujících se ke vzniku nesrovnalostí
• hlášení a šetření podezření na finanční nesrovnalosti při realizaci projektů. Spolupráce na řešení následků nesrovnalostí a vypracování návrhu preventivních opatření
• koordinace auditů a kontrol, které probíhají v rámci OP VaVpI, zajištění komunikace s auditory
• vypracování nápravných opatření na základě auditní zprávy a koordinace jejich realizací
• provádění řízení rizik na úrovni Řídicího orgánu OP VaVpI a zpracování Souhrnné zprávy o řízení rizik
• podílení se na tvorbě a řízení změn dokumentů tvořících systém vnitřní řídicí dokumentace OP VaVpI
Informace o náboru
MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM (vč. uvedení tel. čísla a e-mailové adresy) ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 12. BŘEZNA 2015.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• vysokoškolské vzdělání
• znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• organizační, komunikační a koordinační schopnosti
• dobrou znalost anglického jazyka
• strukturované a kreativní myšlení
• pečlivost, samostatnost, objektivnost, nezávislost
• týmového ducha
• trestní bezúhonnost
Výhodou:
• orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
• orientace v zákoně č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
• orientace v zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a změně některých zákonů
• zkušenosti z oblasti strukturálních fondů EU
• zkušenosti z prostředí auditu či řešení nesrovnalostí
• praxe v oblasti účetnictví či v oblasti administrativní kontroly účetních dokladů
• orientace v oblasti vědy a výzkumu
• znalost prostředí státní správy
Nabízíme:
• dohoda o provedení práce (DPČ)
• DPČ uzavřenou do 30. 6. 2015
• možnost získání pracovních zkušeností v oblasti strukturálních fondů EU
• zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
• přátelský kolektiv spolupracovníků
Další informace:
• nástup v březnu, případně dle dohody
• pracoviště Praha 8 – Karlín, v blízkosti metra Křižíkova
• znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• organizační, komunikační a koordinační schopnosti
• dobrou znalost anglického jazyka
• strukturované a kreativní myšlení
• pečlivost, samostatnost, objektivnost, nezávislost
• týmového ducha
• trestní bezúhonnost
Výhodou:
• orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
• orientace v zákoně č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
• orientace v zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a změně některých zákonů
• zkušenosti z oblasti strukturálních fondů EU
• zkušenosti z prostředí auditu či řešení nesrovnalostí
• praxe v oblasti účetnictví či v oblasti administrativní kontroly účetních dokladů
• orientace v oblasti vědy a výzkumu
• znalost prostředí státní správy
Nabízíme:
• dohoda o provedení práce (DPČ)
• DPČ uzavřenou do 30. 6. 2015
• možnost získání pracovních zkušeností v oblasti strukturálních fondů EU
• zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
• přátelský kolektiv spolupracovníků
Další informace:
• nástup v březnu, případně dle dohody
• pracoviště Praha 8 – Karlín, v blízkosti metra Křižíkova
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 2023921
Datum zveřejnění: 23.2.2015
2015-02-23
lokalita: Praha Pozice: Referent Společnost: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy