Koordinátor/-ka auditů, rizik a nesrovnalostí operačního programu výzkum a vývoj pro inovace (OP VAVPI) – zástup za rodičovskou dovolenou

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• zajištění oblasti nesrovnalostí vzniklých při implementaci OP VaVpI, jejich evidence, řešení a ostatní činnosti související s nesrovnalostmi v rámci vnitřního okruhu hlášení nesrovnalostí a jejich podání k dalšímu šetření
• zavedení a udržování preventivních opatření vztahujících se ke vzniku nesrovnalostí
• hlášení a šetření podezření na finanční nesrovnalosti při realizaci projektů, spolupráce na řešení následků nesrovnalostí a vypracování návrhu preventivních opatření.
• koordinace auditů a kontrol, které probíhají v rámci OP VaVpI, zajištění komunikace s auditory
• vypracování nápravných opatření na základě auditní zprávy a koordinace jejich realizací
• provádění řízení rizik na úrovni Řídicího orgánu OP VaVpI a zpracování Souhrnné zprávy o řízení rizik
• podílení se na tvorbě a řízení změn dokumentů tvořících systém vnitřní řídicí dokumentace OP VaVpI

Informace o náboru

MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM (vč. uvedení tel. čísla a e-mailové adresy) ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 15. DUBNA 2015.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• vysokoškolské vzdělání ekonomického, právního nebo technického směru
• znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• organizační, komunikační a koordinační schopnosti
• dobrou znalost anglického jazyka
• strukturované a kreativní myšlení
• pečlivost, samostatnost, objektivnost, nezávislost
• týmového ducha
• trestní bezúhonnost

Výhodou:
• orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
• orientace v zákoně č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
• orientace v zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a změně některých zákonů
• zkušenosti z oblasti strukturálních fondů EU
• zkušenosti z prostředí auditu či řešení nesrovnalostí
• praxe v oblasti účetnictví či v oblasti administrativní kontroly účetních dokladů
• orientace v oblasti vědy a výzkumu
• znalost prostředí státní správy

Nabízíme:
• zaměstnání na plný pracovní úvazek (40 hodin týdně)
• zástup za RD, do 20. listopadu 2015 (s možností následného prodloužení)
• získání pracovních zkušeností v oblasti strukturálních fondů EU
• zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
• přátelský a energický kolektiv spolupracovníků
• možnost odborného vzdělávání
• zaměstnanecké benefity (stravenky, 5 týdnů dovolené)
• zajímavé finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci

Další informace:
• nástup květen 2015, případně dle dohody
• pracoviště Praha 8 – Karlín, v blízkosti metra Křižíkova
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. , ve znění pozdějších předpisů, 13. PT

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 2064235  Datum zveřejnění: 27.3.2015