Garant/ka kontrol na místě operačního programu výzkum a vývoj pro inovace (OP VaVpI)

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• provádění veřejnosprávních kontrol na místě v působnosti Řídicího orgánu OP VaVpI a to zejména ověření, zda realizace operace a výdaje vynakládané k realizaci projektů byly uskutečněny v souladu s programem, právními předpisy ČR a EU, schválenými rozpočty, vydaným rozhodnutím a uzavřenými smlouvami
• kontrolní činnost dle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád) prováděná v působnosti zákona č. 320/2001 SB., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole)
• spolupracuje na plánu kontrol a sledování jeho plnění
• komunikace s projektovými a finančními manažery kontrolovaných projektů, informování o výsledcích kontrol na místě
• návazné činnosti vycházející z provedených kontrol na místě a procesní administrace případných zjištění
• provádění kontrol na místě realizace projektů OP VaVpI po celé České republice
• spolupráce s odbornými odděleními a ostatními subjekty implementační struktury a na vytváření aktualizace a výklad dokumentů vztahujících se ke kontrolní činnosti ŘO OP VaVpI
• podpora dalším subjektům implementační struktury OP VaVpI

Informace o náboru

MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM (vč. uvedení tel. čísla a e-mailové adresy) ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 26. KVĚTNA 2015.
Nezaslání motivačního dopisu či životopisu může být důvodem k vyřazení z výběrového řízení.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení rovněž stvrzuje, že splňuje podmínku zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, uvedenou v §303, odst. 3, a je seznámen s §304, odst. 1 téhož zákona.
V případě dalších dotazů se obracejte na Mgr. Kamilu Svobodovou, tel: 234 811 458.
Datum zveřejnění inzerce: 7. 5. 2015

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• vysokoškolské vzdělání (upřednostňujeme ekonomické zaměření – není podmínkou)
• min. 2 roky praxe s prováděním kontrol na místě, ev. s daňovou kontrolou
• rámcovou znalost legislativy ČR – především oblast finanční kontroly a rozpočtových pravidel
• rámcovou orientaci v oblasti účetnictví (VŠ, VVI)
• uživatelskou znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat v rámci České republiky
• znalost anglického jazyka (min. úroveň B2)
• organizační, koordinační a komunikační schopnosti
• analytické myšlení, samostatnost, systematičnost a schopnost řešit problémy
• pečlivost, spolehlivost a časovou flexibilitu
• týmového ducha
• trestní bezúhonnost

Výhodou:
• orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších přepisů
• orientace v zákoně č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších přepisů
• zkušenost v oblasti strukturovaných fondů EU
• praxe v oblasti účetnictví či v oblasti administrativní kontroly účetních dokladů
• znalost prostředí státní správy
• schopnost týmové spolupráce a osobní odpovědnosti
• ochota dále se vzdělávat a učit se novým věcem
• časová flexibilita
Nabízíme:
• zaměstnání na plný pracovní úvazek (40 hodin týdně)
• pracovní poměr na dobu neurčitou
• možnost získání/prohloubení pracovních zkušeností v oblasti strukturálních fondů EU
• zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
• přátelský a energický kolektiv spolupracovníků
• možnost odborného vzdělávání
• zaměstnanecké benefity (stravenky, flexibilní pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 4 dny inispozičního volna, notebook, mobilní telefon)
• motivační finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci
Další informace:
• nástup v červnu 2015, případně dle dohody, ideálně co nejdříve
• pracoviště Praha 8 – Karlín, v blízkosti metra Křižíkova
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. (13. Platová třída), ve znění pozdějších předpisů

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 2100828  Datum zveřejnění: 7.5.2015