Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Personální asistent/ka
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• komplexní zajišťování a provádění personálních a platových opatření zaměstnanců pracujících na DPČ/DPP včetně zaměstnanců podílejících se na implementaci fondů EU
• příprava podkladů pro rozhodování v pracovněprávních záležitostech a poradenství v pracovněprávních otázkách zaměstnanců pracujících na DPČ/DPP
• zpracovávání osobní agendy související se vznikem, změnách a skončení pracovněprávních vztahů zaměstnanců pracujících na DPČ/DPP
• vedení spisové agendy odboru včetně zadávání dat do elektronického systému
• organizační příprava a zabezpečení materiálů a podkladů pro jednání ředitele
• zabezpečení chodu sekretariátu odboru (zajištění kancelářských potřeb, zasedacích místností, občerstvení atd.)
• příprava podkladů pro rozhodování v pracovněprávních záležitostech a poradenství v pracovněprávních otázkách zaměstnanců pracujících na DPČ/DPP
• zpracovávání osobní agendy související se vznikem, změnách a skončení pracovněprávních vztahů zaměstnanců pracujících na DPČ/DPP
• vedení spisové agendy odboru včetně zadávání dat do elektronického systému
• organizační příprava a zabezpečení materiálů a podkladů pro jednání ředitele
• zabezpečení chodu sekretariátu odboru (zajištění kancelářských potřeb, zasedacích místností, občerstvení atd.)
Informace o náboru
MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM (vč. uvedení tel. čísla a e-mailové adresy) ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 21. KVĚTNA 2015.
Nezaslání motivačního dopisu či životopisu může být důvodem k vyřazení z výběrového řízení.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení rovněž stvrzuje, že splňuje podmínku zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, uvedenou v §303, odst. 3, a je seznámen s §304, odst. 1 téhož zákona.
V případě dalších dotazů se obracejte na Mgr. Kamilu Svobodovou, tel: 234 811 458.
Datum zveřejnění inzerce: 5. 5. 2015
Nezaslání motivačního dopisu či životopisu může být důvodem k vyřazení z výběrového řízení.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení rovněž stvrzuje, že splňuje podmínku zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, uvedenou v §303, odst. 3, a je seznámen s §304, odst. 1 téhož zákona.
V případě dalších dotazů se obracejte na Mgr. Kamilu Svobodovou, tel: 234 811 458.
Datum zveřejnění inzerce: 5. 5. 2015
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• středoškolské vzdělání
• zkušenost s obsluhou aplikace - elektronický systém spisové služby
• dobrou orientaci v oblasti mzdové agendy a personalistiky
• praktické zkušenosti s personálním systémem
• znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• samostatnost, organizační a koordinační schopnosti
• příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilitu, zodpovědnost
• trestní bezúhonnost
Výhodou:
• dobrou orientace v zákoníku práce s důrazem na DPP/DPČ
• orientace v oblasti fondů EU
• znalost prostředí státní správy
• zkušenost s prací sekretářky či asistentky
• základní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
• plný pracovní úvazek (40 hodin týdně)
• pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2015
• zaměstnanecké výhody (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné stravování)
Další informace:
• nástup v červnu 2015
• pracoviště v centru Prahy
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., (10. Platová třída) ve znění pozdějších předpisů
• zkušenost s obsluhou aplikace - elektronický systém spisové služby
• dobrou orientaci v oblasti mzdové agendy a personalistiky
• praktické zkušenosti s personálním systémem
• znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• samostatnost, organizační a koordinační schopnosti
• příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilitu, zodpovědnost
• trestní bezúhonnost
Výhodou:
• dobrou orientace v zákoníku práce s důrazem na DPP/DPČ
• orientace v oblasti fondů EU
• znalost prostředí státní správy
• zkušenost s prací sekretářky či asistentky
• základní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
• plný pracovní úvazek (40 hodin týdně)
• pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2015
• zaměstnanecké výhody (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné stravování)
Další informace:
• nástup v červnu 2015
• pracoviště v centru Prahy
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., (10. Platová třída) ve znění pozdějších předpisů
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 2102762
Datum zveřejnění: 5.5.2015
2015-05-05
lokalita: Praha Pozice: Referent Společnost: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy