Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer service officer
MORAVIA CANS a.s.
Místo práce
Tovární 532, 68771 Bojkovice, Zlínský kraj
Tovární 532, 68771 Bojkovice, Zlínský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Order processing
• Communication with our foreign based customers (mostly UK)
• Communication with our internal logistics, production and technical departments
• Monitoring terms of contracts
• Tracking our production status
• Communication with our foreign based customers (mostly UK)
• Communication with our internal logistics, production and technical departments
• Monitoring terms of contracts
• Tracking our production status
Zaměstnanecké výhody, benefity
• The backing from a strong, innovative company, which is using the most modern production technology
• Opportunity to use your own initiative and apply your own ideas
• Chance to work in an environment, which is supported by team work
• Opportunity to see your results in production
• Competitive salary
• Annual performance related bonus
• 1 extra week of vacation, an allowance for meals, ( on site restaurant )
• Opportunities for further Education and Development within the company
• Opportunity to use your own initiative and apply your own ideas
• Chance to work in an environment, which is supported by team work
• Opportunity to see your results in production
• Competitive salary
• Annual performance related bonus
• 1 extra week of vacation, an allowance for meals, ( on site restaurant )
• Opportunities for further Education and Development within the company
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• At least a High School Education or a University Degree.
• Very good understanding of English – written and spoken – level B2
• Knowledge of other foreign languages would be an advantage
• Previous experiences in customer services min. 2 years
• Experience in order processing, communicating with foreign customers
• Responsible and enthusiastic in all aspects of your work
• Focus and attention for detail
• Ability to arrive at a positive decision and logical conclusion
• Customer orientated with a pleasant and professional manner
• Ability to prioritise their own work load
• Knowledge of PC operating systems (especially MS office – Excel)
• Driving license group B
• Very good understanding of English – written and spoken – level B2
• Knowledge of other foreign languages would be an advantage
• Previous experiences in customer services min. 2 years
• Experience in order processing, communicating with foreign customers
• Responsible and enthusiastic in all aspects of your work
• Focus and attention for detail
• Ability to arrive at a positive decision and logical conclusion
• Customer orientated with a pleasant and professional manner
• Ability to prioritise their own work load
• Knowledge of PC operating systems (especially MS office – Excel)
• Driving license group B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost MORAVIA CANS je předním evropským výrobcem aerosolových nádobek s mezinárodní působností a více jak čtyřicetiletou tradicí. Díky stabilní kvalitě svých výrobků a výrobních procesů našla své pevné uplatnění zejména v kosmetickém průmyslu. Ke své práci využívá vysokorychlostní linky s kapacitou přesahující 430 milionů nádobek ročně.
ID: 2102853
Datum zveřejnění: 5.5.2015
2015-05-05
lokalita: Zlínský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: MORAVIA CANS a.s.