Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický servis - operátor/ka, HPP - fix. plat + bonusy - 15-30 000,- Kč - Praha
Nelson Markets, s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20000-30000
20000-30000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jak si Vás představujeme?
- máte zkušenost s komunikací se zákazníky
- nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
- dokážete aktivně vyřešit požadavky klientů
- nedělá vám problém multitasking
Hledáme aktivní, samostatné a „živé“ kandidáty se zájmem o oblast zprostředkování. Hledáme kandidáty s vizí dlouhodobé perspektivy v oblasti zprostředkovatelského servisu, s možností velmi nadstandardních příjmů ve střednědobém časovém horizontu.
Nabízíme kromě velmi podrobného zaškolení také profesionální vedení, poradenství a pružnou pracovní dobu…
Co bychom si chtěli přečíst ve Vašem CV?
- min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- velmi dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, profesionální vystupování
- aktivní pracovní nasazení, spolehlivost, odpovědnost, loajalitu
- aktivní zájem o profesní a kariérový růst v rámci společnosti
- min. uživatelskou znalost práce na PC
- flexibilitu, komunikativnost
- schopnost týmové spolupráce
- chuť osobně se zdokonalovat
- a ideálně nástup ihned, ale rádi na Vás počkáme
Po Vaší reakci na tuto pracovní nabídku budete kontaktováni naším kolegou na straně našeho klienta pro sjednání osobní schůzky přímo u klienta.
Co Vám nabídneme?
- zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
- motivační programy a soutěže
- různorodou práci s jistotou profesního růstu
- velmi nadstandardní mzdové ohodnocení - vše dle aktivity a výsledků práce
- práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
- podporu profesního vzdělávání
- možnost „nastartování“ kariéry - dle svých schopností a pracovitosti
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
- máte zkušenost s komunikací se zákazníky
- nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
- dokážete aktivně vyřešit požadavky klientů
- nedělá vám problém multitasking
Hledáme aktivní, samostatné a „živé“ kandidáty se zájmem o oblast zprostředkování. Hledáme kandidáty s vizí dlouhodobé perspektivy v oblasti zprostředkovatelského servisu, s možností velmi nadstandardních příjmů ve střednědobém časovém horizontu.
Nabízíme kromě velmi podrobného zaškolení také profesionální vedení, poradenství a pružnou pracovní dobu…
Co bychom si chtěli přečíst ve Vašem CV?
- min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU
- velmi dobré komunikační schopnosti
- spolehlivost, profesionální vystupování
- aktivní pracovní nasazení, spolehlivost, odpovědnost, loajalitu
- aktivní zájem o profesní a kariérový růst v rámci společnosti
- min. uživatelskou znalost práce na PC
- flexibilitu, komunikativnost
- schopnost týmové spolupráce
- chuť osobně se zdokonalovat
- a ideálně nástup ihned, ale rádi na Vás počkáme
Po Vaší reakci na tuto pracovní nabídku budete kontaktováni naším kolegou na straně našeho klienta pro sjednání osobní schůzky přímo u klienta.
Co Vám nabídneme?
- zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR
- motivační programy a soutěže
- různorodou práci s jistotou profesního růstu
- velmi nadstandardní mzdové ohodnocení - vše dle aktivity a výsledků práce
- práci na plný úvazek na hlavní pracovní poměr
- podporu profesního vzdělávání
- možnost „nastartování“ kariéry - dle svých schopností a pracovitosti
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Nelson Markets, s.r.o. je lídr v poskytování komplexních služeb pro kapitálové trhy v Evropě. Působnost ve 13 státech světa zaručuje stabilní prostředí, růst společnosti a dobré jméno společnosti. Vzhledem k velkému růstu společnosti rozšiřujeme naše oddělení.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 2848435
Datum zveřejnění: 14.2.2017
2017-02-14
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Makléř, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Nelson Markets, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000-30000