Asistentka regionální pobočky - Brno

NN Management Services, s.r.o.

Místo práce
Nádražní 344/25, 15000 Praha 5, Brno - město
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Administrativně-koordinační činnosti:

• Přijímání, evidence interní a externí pošty, vyřizování telefonních hovorů (aktivní i pasivní)
• Zapisování produkce, kontrola chybovosti smluv, uzávěrky produkce
• Objednávání tiskopisů, kancelářského materiálu a reklamních předmětů, kontrola čerpání rozpočtu
• Vedení pokladny a správa reprefondu, měsíční a roční uzávěrky pokladny
• Administrativní podpora všech projektů a aktivit regionu
• Řešení aktuálních úloh na základě zadání nadřízeného
• Kontrola aktuálnosti marketingových materiálů agentury
• Podpora HR aktivit na pobočce, evidence náborových aktivit
• Kompletní dodání a kontrola dokladů spojených s nástupem nových kolegů na agentuře ve spolupráci s HR

Jací jsme a jaké lidi hledáme?

Naše tři hodnoty „CARE- CLEAR - COMMIT“ jsou pro nás klíčové. Stojí na nich naše firemní kultura, naše chování ke klientům, mezilidské vztahy i styl vedení lidí.

• CARE (péče) – je pro nás důležité udržet rovnováhu mezi rodinou a prací.
• CLEAR (čitelnost) – jsme féroví, říkáme věci na rovinu a na nic si nehrajeme.
• COMMIT (závazek): víme co a proč děláme. Za naší prací a jakýmkoli rozhodnutím si tudíž stojíme.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Proč pracovat v NN?

• Byli jsme tu první a stále tu jsme - s námi se o práci bát nemusíte.
• V NN jsme parta, nejen kolegové z práce.
• Zajímavou a různorodá práce.
• Možnost dlouhodobé spolupráce.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadavky na kandidáty:

• SŠ vzdělání s maturitou
• Praxe na obdobné pozici u obchodní společnosti výhodou
• Velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Prezentace), Internet
• Výborné komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
• Zkušenosti s aktivním oslovováním zákazníků a kandidátů
• Spolehlivost, preciznost, zodpovědnost, proaktivita, flexibilita
• úvazek na 20h týdně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Možná znáte pojišťovnu jako instituci, které víc než na lidech záleží na ročních obratech. U nás takhle nehrajeme. Naše práce je o lidech a pro lidi. Stejně tak přistupujeme k našim zaměstnancům. Pojďte se o tom přesvědčit
NN (odvozeno od Nationale Nederlanden) není v Česku novým pojmem. Ve skutečnosti zde působíme od roku 1992 a dlouho jste nás mohli znát jako ING pojišťovnu.

Jací jsme a jaké lidi hledáme?
Naše tři hodnoty „CLEAR - CARE – COMMIT“ jsou pro nás svaté. Je důležité, aby byly hodnotami i každého z našich zaměstnanců. Stojí na nich naše firemní kultura, naše chování ke klientům, mezilidské vztahy i styl vedení lidí.
• CLEAR (čitelnost) – jsme féroví, říkáme věci na rovinu a na nic si nehrajeme. Kdykoli můžeme přijít a ptát se členů našeho vedení na cokoli potřebujeme, otevřeně a upřímně. Vždy nás vyslechnou – bez rozdílu.
• CARE (péče) – štěstí a klid lidí je to, proč tu jsme. I proto je pro nás důležité udržet rovnováhu mezi rodinou a prací. Jde o kvalitu práce, ne o počet prosezených hodin. Díky tomu si můžeme svůj pracovní čas řídit.
• COMMIT (závazek) - víme co a proč děláme a za naší prací si tudíž stojíme. Díky velkému prostoru pro vlastní rozhodování jsme součástí velkých věcí a to nás baví. Ale vždy jsme odpovědní a neschováváme se za ostatní.

Adresa společnosti

NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku
Nádražní 344/25
15000 Praha 5
ID: 2734989   Datum zveřejnění: 23.9.2016